Jump to content

Byxor

Deluxo
 Share

Recommended Posts

Kostade?

Jag måste själv köpa nya jeans snart.

1200. Det va dom värda ;)

Berit:

Det känns som vissa snobbar försöker se så bögiga ut utan att vara bögar 

typ rosa jl-byxor, dyra jeans, backslick m.m

Ja,håller med,haha. Jag kanske har lite snobbkläder men alla mina jeans utom ett par av mina är baggy, och det är inte gayigt. Och jag menar inte överbaggy, utan bara inte något jävla slimfit.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 105
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jag får snart en massa pengar som jag till mestadels ska spendera kläder av. Vad kostar t.ex. ett par Nudie eller Tiger-jeans, och vart kan man köpa sådana?

- Bara jeansen man köper är snygga, så bryr jag mig inte så värst mycket om priset. Man kan ju faktiskt få ett helt okey par byxor för ca 500-600 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får snart en massa pengar som jag till mestadels ska spendera kläder av. Vad kostar t.ex. ett par Nudie eller Tiger-jeans, och vart kan man köpa sådana?

- Bara jeansen man köper är snygga, så bryr jag mig inte så värst mycket om priset. Man kan ju faktiskt få ett helt okey par byxor för ca 500-600 kr.

Nudie och Tiger jeans ligger alla runt 1000-1500, vissa Tiger kan vara dyrare. Men köp inte byxor för märket vafan, köp snygga. Jag vet inte var du bor, men här i Kalmar kan man köpa det på Kompaniet,Inside med flera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bor utanför Lund. Jag köper jeansen fär dem är snygga, men de billiga jeansen är ju inte snygga... oftast.

Kan ni nämna några bra märkesjeans?

Jo,det har du ju rätt i.

Levis baggy-modeller är snyggast av allt. Lee är ganska tråkiga, We har vissa snygga,Acne är sådär,Tiger är rätt bra, Nudie är snygga men inte riktigt min stil iaf,Diesel är också snygga.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag antar att du skänker pengar varje månad till barnen i Afrika? Våran familj skänker kring 50-55000 kronor varje månad till bland annat rädda barnen och andra välgörenhetsorganisationer, det gör knappast du.

Den enkla anledning till att jag inte köper jeans på H&M är att de flesta jeansen har en usel mainstream-passform, är fula och de är obekväma. Och nej jag har inte ett enskilt plagg bara för att visa att det till exempel är JL eller Tiger, det är dumt.

En sak jag märker här på forumet är att alla blir aggressiva och kallar en fjortis om man har pengar, jäkligt sorgligt

Jag vet ingenting om din familj men jag tycker i alla fall att det är jävligt omoraliskt att ge sin 15-åriga son en jeansgarderob för 30 000. Men visst du verkar vara en schyst kille och jag ska inte döma dig.

Tweak: Inside, var ligger den? Men Carlings i Kalmar är ju den skönaste klädaffären.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tweak: Inside, var ligger den? Men Carlings i Kalmar är ju den skönaste klädaffären.

Ja, Carlings är bäst,håller med. Inside ligger typ vid kvasten. Jag vetefan vad gatan heter, men gatan som går ner mot baronen du vet. Så om du tänker att du kommer ut från kvasten på den sidan Stadium ligger,och börjar gå ner mot baronen på gatan där,så ligger Inside på höger sida lite innan Carlings,fast Carlings ligger ju på vänster sida då. Det är gråa markiser som det står Inside på. Men det är rätt snobbigt, och dyrt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet ingenting om din familj men jag tycker i alla fall att det är jävligt omoraliskt att ge sin 15-åriga son en jeansgarderob för 30 000. Men visst du verkar vara en schyst kille och jag ska inte döma dig.

Omoraliskt vet jag väll inte om man kan säga, jag slipper ju gå naken iaf ;)

Grim: Tönt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju bara att gå ut på stan och kolla, vi vet ju inte vad som säljs i dina lokala butiker. Men JC här iaf brukar ha Lee Levis och Diesel.

Det finns ett stort köpcentrum där jag bor. Där finns butiker som Carlings, Jack & Jones, Dressman, JC, med flera.

Vilka butiker säljer Tiger och Acne- jeans?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor