Jump to content

Byxor

Deluxo
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 105
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jeans:
  • 2 Nudie
  • 3 Acne
  • 2 Wrangler
  • 1 Armani
  • 1 Diesel
  • 2 Tiger of Sweden
  • 2 Boss Hugo Boss
  • 1 Lee
  • 3 J.Lindeberg
  • 2 We

• Armani
    • J.Lindeberg
    • Boss Hugo Boss
    • Gucci
    • Prada

Säkert några fler som jag har glömt bort men jag använder jeans mest..

;)

jag stör mig på märkes kläder så uber dyra o inte värda prisret ;)

jag har faktist gucci byxor som jag fott av min bror som skulle slängas såg att det var gucci senare ^_^ men dom var jävligt sköne men gay

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jeans:
  • 2 Nudie
  • 3 Acne
  • 2 Wrangler
  • 1 Armani
  • 1 Diesel
  • 2 Tiger of Sweden
  • 2 Boss Hugo Boss
  • 1 Lee
  • 3 J.Lindeberg
  • 2 We

• Armani
    • J.Lindeberg
    • Boss Hugo Boss
    • Gucci
    • Prada

Säkert några fler som jag har glömt bort men jag använder jeans mest..

Tänk vad många HIV-smittade i afrika du skulle kunna hjälpa om du bara köpt jeans från H&M istället. Men jag antar att vissa människor behöver dyra modeaccesoarer för att få respekt och bli omtyckta i samhället. Du ska veta att det där bara funkar på ytliga fjortisar. När jag ser en kille med halv instoppat skjorta bara för att man ska kunna se att det står JL på hans byxor, då är respekt det han minst av allt får.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ca 5 par jeans i området 300-600 kr, mycke mer lägger jag inte ner på byxor.

Crocker är favoriten, annars har jag Lee, Emilio och Divided(H&M)

Nu på sommarn har jag mest kortbyxor, av längre modell...vad de nu kallas.

Har 2-3 par

Redigerad av beat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk vad många HIV-smittade i afrika du skulle kunna hjälpa om du bara köpt jeans från H&M istället. Men jag antar att vissa människor behöver dyra modeaccesoarer för att få respekt och bli omtyckta i samhället. Du ska veta att det där bara funkar på ytliga fjortisar. När jag ser en kille med halv instoppat skjorta bara för att man ska kunna se att det står JL på hans byxor, då är respekt det han minst av allt får.

Och jag antar att du skänker pengar varje månad till barnen i Afrika? Våran familj skänker kring 50-55000 kronor varje månad till bland annat rädda barnen och andra välgörenhetsorganisationer, det gör knappast du.

Den enkla anledning till att jag inte köper jeans på H&M är att de flesta jeansen har en usel mainstream-passform, är fula och de är obekväma. Och nej jag har inte ett enskilt plagg bara för att visa att det till exempel är JL eller Tiger, det är dumt.

En sak jag märker här på forumet är att alla blir aggressiva och kallar en fjortis om man har pengar, jäkligt sorgligt

Redigerad av Benvit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Använder 3 par jeans

fast ofta när jag är hemma har jag mysbyxor ;) (särskilt på helger och lov)

edit: alla mina jeans (som jag använder nu och många jag haft innan) är köpta på emmaus (det är jävligt nice second hand-butiker som "inte luktar som på myrorna" som jag brukar säga, det finns 2 i gbg, vet inte om det finns mer i sverige) för runt 100 kr, det har varit levis och crocker, har även sett dyrare märken som diesel där för samma pris

ingen har nånsin sagt "ååh, vilka tattiga jeans" till mig eller dylikt för de ser ut som om dom är köpta i en helt vanligt affär

så varför då lägga ut typ 700 kr på ett par jeans när man kan köpa ett exakt lika dant par (ok, dom på second hand är ju iofs använde, men det finns ju nåt som kallas tvättmaskin) för ca 100 kr?

liksom, när det var nån mega-rea där köpte min kompis ett gäng byxor för 10 kr/styck ;)^_^

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha det du sa är så W0RD!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wooow... Det är det säkert INGEN ANNAN som har... Jag menar, ALLA ANDRA är modeslavar... ;)

Ja det var precis så jag skrev också.. ;)

Jag skrev att JAG har ett plagg för att komplettera en outfit, jag har fan inte snackat om någon annan.

Grim: Läs det jag skrev som svar till Herr Dude..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor