Tweak Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har 5 par jeans..De ligger runt 1000 allihopa. Använder bara jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Köpte ett par jeans för 1500 kr. Fast morsan betalade så det var lugnt . *Host*Bortskämd..*Host*.. Jag har nog 3 eller 4 par jeans, ett par slapparbyxor, ett par träningsbyxor och två par arbetsbyxor.. Redigerad 23 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har 4 st jeans .. det e allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 två par arbetsbyxor.. Working class hero... Macho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Working class hero... Macho! Fight the lazyass-generation! Dock har ett par gått sönder och det andra paret är fullt med massa färg på.. Hade dock beställt ett nytt par.. Slutade innan jag fick dom Redigerad 23 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Typ 3 par eller något, ska införskaffa nya sen för att jag har 2 som jag hatar och en som jag älskar fast den är någorlunda trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 10-15 jeans. Kostymbyxor, 2bar blåkläderbyxor, 4par mysbyxor. Det är nog allt om man inte ska räkna i shorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har tre par jeans som jag skiftar mellan. Använder oftast bara ett par av dessa för det mesta. Men nu på sommartid brukar det skifta mellan två olika shorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 *Host*Bortskämd..*Host*.. Jag har nog 3 eller 4 par jeans, ett par slapparbyxor, ett par träningsbyxor och två par arbetsbyxor.. Nä, inte så värst.. Har knappt användt dom där jeansen fast det vet inte morsan om . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Några. typ 3-4 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Köpte ett par jeans för 1500 kr. Fast morsan betalade så det var lugnt . Vad var det för Jeans? Skulle aldrig kunna betala så mkt.. max 900:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Diesel,Tiger,We,Levis,vissa Lee,Acne med flera ligger runt 1000-1500kr. Kanske något av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Diesel,Tiger,We,Levis,vissa Lee,Acne med flera ligger runt 1000-1500kr. Kanske något av det. Diesel, men annars brukar jag köpa Lee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Jeans, träningsbyxor och shorts. Jag har väl en 10 jeans eller något men använder bara 2-3 st. Sen så har jag väl runt 3 short och 2 träningsbyxor. Jeansen och shortsen är köpta på Dressmann och träningsbyxorna är av märket Adidas. Redigerad 23 juli, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Diesel, men annars brukar jag köpa Lee. Okej. Jag brukar inte gå på märket, men Levis baggy är jävligt snygga.Köptwe ett par såna häromdan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Okej. Jag brukar inte gå på märket, men Levis baggy är jävligt snygga.Köptwe ett par såna häromdan. Kostade? Jag måste själv köpa nya jeans snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Använder också bara jeans. Helst mina Crockers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Tre - Fyra olika jeans!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Brukar använda ett par, annars blir det så svårt att gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 3-5 par diesel jeans. inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts