Frenzy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Dem måste varit dyra... 200 Cirkus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ni som använder jeans, är det då dyra, märkesjeans? Har både 200krs-jeans från H&M och ett par Lee och två WE tror jag. Skulle inte kunna tänka mig att pröjsa över 700 spänn för ett par byxor men nån stans där runt brukar det ligga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har både 200krs-jeans från H&M och ett par Lee och två WE tror jag. Skulle inte kunna tänka mig att pröjsa över 700 spänn för ett par byxor men nån stans där runt brukar det ligga. Jag tycker också att jeansen är alltför dyra, jag menar, man får vara beredd på att betala minst 1000 kr för ett par snygga jeans nu för tiden. Jag betalar inte mer än 700 kr för ett par jeans. Någon måtta får det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vet ej.. 4 shorts iaf.. o nåra byxor.. orkar inte gå ner o räkna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 9 olika jeans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Brallor är överskattat...har 4 par svart jeans, men de behöver man bara när de är kallt... nu på sommaren knallar man ju runt neck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 nu på sommaren knallar man ju runt neck... Nej de gör man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Borttaget* Redigerad 23 juli, 2005 av Deluxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Nej de gör man inte Jo, om man vill. Våga vara sig själv, oavsett hur det udda kan vara. Fight the system! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jo, om man vill. Våga vara sig själv, oavsett hur det udda kan vara. Fight the system! Men kuta du runt på stan hel näck då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jo, om man vill. Våga vara sig själv, oavsett hur det udda kan vara. Fight the system! Yeah, sure. I så fall skulle jag vilja att du går in på ett köpcentrum helnaken. Då tror jag på den där "Fight the system"- grejjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Men kuta du runt på stan hel näck då Det är inte min personlighet. Men om det var jag skulle jag göra det utan att tveka. Sen springa när polisen kom. @Deluxo: Kolla här över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det är inte min personlighet. Men om det var jag skulle jag göra det utan att tveka. Sen springa när polisen kom. @Deluxo: Kolla här över. Mmm, men hur skulle samhället se ut om alla fick sin fria vilja att bete sig hur de ville? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Mmm, men hur skulle samhället se ut om alla fick sin fria vilja att bete sig hur de ville? Det får vi se när vi kommer till den punkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det får vi se när vi kommer till den punkten. Dem som dödade 2Pac gjorde ju som de ville. De var kanske sig själva när de dödade honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Dem som dödade 2Pac gjorde ju som de ville. De var kanske sig själva när de dödade honom. ...de försökte döda honom. So what? Ska alla vara fängslade vid nåt? Att man måste vara som alla andra? Nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Dem som dödade 2Pac gjorde ju som de ville. De var kanske sig själva när de dödade honom. Antagligen ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vad jag menar är att personerna som mördade 2Pac visste vad de gjorde. Vissa mördare är ju faktiskt psykiskt- och mentalt sjuka. Skit samma, nu går vi tillbaka till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vad jag menar är att personerna som mördade 2Pac visste vad de gjorde. Vissa mördare är ju faktiskt psykiskt- och mentalt sjuka. Skit samma, nu går vi tillbaka till ämnet. Ja, men mördare och m.m är polisens jobb. Sista ordet! Nu ontopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Köpte ett par jeans för 1500 kr. Fast morsan betalade så det var lugnt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts