Deluxo Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag skiftar mellan ca 4 stycken jeans. Använder endast jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Använder bara träningsbyxor, förutom ett par kamouflagefärgade("armé")byxor. Har 3 par träningsbyxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Brukar använda 5 olika Jeans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag andvänder så många byxor/shorts jag behöver så jag slipper gå i smutsiga. Inte för att jag bryr mig, men det är lättare att fixa brudar med fräscha kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ni som använder jeans, är det då dyra, märkesjeans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Skoltider växlar jag mellan 3 par jeans, 1 par blå, ett par lite mörkare och ett par lite gråare. På helger varierar det lite mer. Kanske 7 olika. Deluxo: Redigerad 23 juli, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ni som använder jeans, är det då dyra, märkesjeans? För det mesta har jag det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Oftast mellan 3 par jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 2-4 par svarta jeans i 500kr-klassen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Blandade jeans. Har ett par 70-talsjeans. Tajta, svarta, och kanterna nedtill är utsvängda som fan! Och så är det ränder på skrevet! Använder dem aldrig. Redigerad 23 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Blandade jeans. Har ett par 70-talsjeans. Tajta, svarta, och kanterna nedtill är utsvängda som fan! Och så är det ränder på skrevet! Använder dem aldrig. Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag har typ... sju olika par byxor som jag använder "on daily bases". Sen har jag ett par finbyxor som jag bara använder när jag går på Anders och Måns krogshow. Jag har slutat med jeans... vet inte varför. Gillar inte känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Nu på sommaren använder jag mest olika slags shorts. Annars har jag ett par jeans och typ 3-4 par träningsbyxor, gillar såna byxor mer än jeansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ett par. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ett par. Vad har du på sig när du tvättar dem då? Kjol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ett par. Har du verkligen bara ett par jeans!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har du verkligen bara ett par jeans!? Ja vadådå? Har bara dom överhuvudtaget om vi snackar byxor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har väl 3 par jeans som jag använder, annars är lite andra brallor också som jag har när jag är hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 4 Jeans, ett par mjukisbyxor (som är så slitna att jag bara använder dem hemma), 3 Shorts och ett par "prasselbyxor". Now you know my pants! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ja vadådå? Har bara dom överhuvudtaget om vi snackar byxor.... Dem måste varit dyra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts