Tangelito Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Efter uppdraget "lure" så finns det ett till uppdrag hos Wu Zi Mu, och jag kan inte göra den Vet nån varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Frågar Woozie dig om du kan simma, och du svarar nej så betyder det att du måste skaffa lite mer lung-(stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ok hur skaffar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ok hur skaffar man det? Simma lite under vattnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Min CJ sa också nej först, så ja simma runt lite tills lung capacity-mätaren ökade typ till lite minre än hälften.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Men om man fuskar så man får Fullt i det så går det ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 HAHA vad bra att det inte gick att fuska till sig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag skrev in det fusket och för mig funkade fusket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts