syyyg Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det finns en bil i gta sa som heter Dune och jag undrar finns den bara i Gta sa pC eller finns den även på ps2. Vart isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jodå, den finns i PS2-versionen men vet exakt inte var nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Den finns utanför Las Venturas stadion efter du klarat nån av dom 2 tävlingarna där inne. Minns inte vilken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det finns en bil i gta sa som heter Dune och jag undrar finns den bara i Gta sa pC eller finns den även på ps2. Vart isåfall??? Finns på båda. I ps2-versionen får du den om du klarar sanchez-utmaningen på stadion i Las Venturas. I övrigt: FEL FORUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Finns på båda. I ps2-versionen får du den om du klarar sanchez-utmaningen på stadion i Las Venturas. I övrigt: FEL FORUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vilken wannabeadmin du är. Jag tror inte du stör dig sådär mycket på att han postar i fel forum, du vill bara ha uppmärksamhet. Redigerad 23 juli, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vilken wannabeadmin du är. Jag tror inte du stör dig sådär mycket på att han postar i fel forum, du vill bara ha uppmärksamhet. Vaknat på fel sida av sängen eller? Jag stör mig inte ett dugg på det. Däremot påpekade jag det faktum att killen i fråga postat detta i fel forum. Att jag betonade det så kraftigt, var bara ett skämt. Men däremot stör jag mig något så fruktansvärt på såna som du, samool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vaknat på fel sida av sängen eller? Jag stör mig inte ett dugg på det. Däremot påpekade jag det faktum att killen i fråga postat detta i fel forum. Att jag betonade det så kraftigt, var bara ett skämt. Men däremot stör jag mig något så fruktansvärt på såna som du, samool. Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Håller med till 100%!! Hehe, skönt att man har lite medhåll här iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Ok, ett skämt. Det var mest din betoning jag reagerade på men då förstår jag hur du tänker För övrigt hade jag vaknat på fel sida, jag brukar alltid sova åt höger Redigerad 24 juli, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ok, ett skämt. Det var mest din betoning jag reagerade på men då förstår jag hur du tänker För övrigt hade jag vaknat på fel sida, jag brukar alltid sova åt höger Ok, ska vi sluta fred? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ok, ska vi sluta fred? Absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Absolut. Ok, here we go! Frid och fröjd i hela huset, man hör fåglarna kvittra... man ser Stell som är så glad så hela forumet skakar Man, that brings me back... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts