c4rlss0n Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag har precis fått GTA SA och kontrollerna är helt omvända, jag går framåt på S och bakåt på W osv. Detta går dock att fixa men det stora problemet är att när jag sätter mig i ett "vehicle" så är kameravinkeln framifrån så jag ser helt enkelt inte var jag åker. Jag har försökt fixa med kontrollerna och till och med installerat om spelet. Brorsan har också prövat att installera spelet och allting fungerar fint för honom. Är det någon som vet vad felet är och vad jag ska göra åt det så skulle jag vara tacksam ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c4rlss0n Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Kanske ska tillägga att det är till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har du testat att vrida själv med musen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts