VickeX Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Japp. Vad påminner dig om San Andreas. Tex om du hör en låt som är med i San Andreas kan du då tänka dig att du kör. Isf på vilket ställe.. När jag sitter är och lyssnar på Toto - Hold The Line så ser jag framför mig hur jag kör omkring runt Mt. Chiliad på min Sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Blev påmind om San Andreas när jag såg trailern till PC. Blir påmind om San Andreas när nån pratar om GTA... då blir jag påminnen om alla GTA. När nån pratar om spel, så ploppar det upp. Om nån säger GTAsajten? Och när nån säger en karaktärs namn i nåt av GTA-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Tänker på en redneck på traktor i byn när jag hör George strait - all my exes live in texas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 När jag hör Hellraiser med Ozzy Osbourne så tänker jag på när jag åker med Stylad Savanna och med 3 st Groove street families i bilen o gör en drive by vid Ballas, Kan dock inte göra drive by's längre i los santos för jag tagit över alla områden :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 När jag lyssnar på Welcome to the jungle med Guns N' roses eller I don't give a fuck med 2pac så tänker jag på San andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 När mina storasyrra kolla på charlies änglar 2 så va en låt med snoop dogg o dr.dre me. Då var ja i finland o hade inte tillgång till xbox så då blev jag påmind och jävligt spel sugen på SA. Men vi åkte inte hem förräns 2 veckor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts