Benny_Z Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag hade tänkt mig statrta en styling tävling...jag vet att ni kommer kritisera om att spelet är gammalt och att det finns bättre spel som t ex Juiced men jag fick en nostalgi känsla föra veckan och jag började om på underground 2..Ni dömmer vem som är bäst jag räknar ihop rösterna..må den finaste bilen vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Och här är min Civic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Jag kan tänka mig att vara med.. mitt bidrag kommer om max en timme.. edit: Doh.. hade raderat min spar-fil.. så jag lämnar inget bidrag Redigerad 23 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Mitt första bidrag, får man ha fler? Lincoln Navigator: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Samma bil andra vinklar Edit: Glömde bilden Redigerad 23 juli, 2005 av Benny_Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Mitt första bidrag, får man ha fler? Lincoln Navigator: Hur många som helst !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag hade tänkt mig statrta en styling tävling...jag vet att ni kommer kritisera om att spelet är gammalt och att det finns bättre spel som t ex Juiced men jag fick en nostalgi känsla föra veckan och jag började om på underground 2..Ni dömmer vem som är bäst jag räknar ihop rösterna..må den finaste bilen vinna Tror det är bättre om du blir medlem på : http://www.nfsunlimited.net/underground2/showroom och tävlar ...... men i alla fall här e mitt garage http://www.nfsunlimited.net/underground2/s...m/garage/T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Tror det är bättre om du blir medlem på : http://www.nfsunlimited.net/underground2/showroom och tävlar ...... men i alla fall här e mitt garage http://www.nfsunlimited.net/underground2/s...m/garage/T-ReeX Blev nyss medlem...Har en fråga ..Vilket program använder du till att sätta såna bakgrunder bakom bilara som t ex på supran och japan skylinen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Blev nyss medlem...Har en fråga ..Vilket program använder du till att sätta såna bakgrunder bakom bilara som t ex på supran och japan skylinen ??? Jag använder "Photoshop 8.0" går lika bra med "7.0". Kan du göra mig en tjänst ... fråga Admin på sidan hur länge jag "T-ReeX" är bannad ?? har varit bannad i typ 4 månader . :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Mitt bidrag : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Min söta lilla Civic, har inte kommit så långt efter jag har börjat spela igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Lägger upp min stylade supra... här o här o här o här o här det var alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Lägger upp min stylade supra... här o här o här o här o här det var alla Den var snygg, men höj grafikinställningarna när då fotar, kassa bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ok heh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Tycker Curlys är snyggast hittills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ni som ställer upp. Höj grafiken till absolut max på allting, bara när ni tar bilder förstås. Så ser det snyggare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Tycker Curlys är snyggast hittills Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Slänger väl upp en gammal bild då http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Ford_Mustang_NFSU2.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Min Nissan 350Z. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts