Kebabpizza Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har ni också massa galningar som bara prejar in i er och fortsätter köra? Skitstörigt, när man är på uppdrag och får såna efter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det är bara för att de blivigt skrämda av tex. ett skott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Dom är som drygast när man kör nån nystylad fin bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 På motorvägarna är den oxo rätt så hänsynslösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ezzzet Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Gå ut och skjut dom i huvudet, då är dom inte så tuffa längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Gå ut och skjut dom i huvudet, då är dom inte så tuffa längre Då blir ju dem andra galna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag hade precis fixat en fin sultan (tror det va sultan iallafall) på "Wheel Arch Angels" och när jag backar ut så kör det förbi en snabb fan på trottoaren och mosar röven på bilen . Då blev jag lite sur. Men jag körde vidare och sedan in i Michelles garage och fixade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Annars kan man ju bara köra tillbaka in i Wheel Arch Angels och byta färg på bilen så blir den ju som ny igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det blir ju så om man bara snuddar en annan bil, otroligt störande tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts