coola Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vilket program kan man öppna ISO filer Eller e det olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Man kan öppna ISO filer med alcohol 120 eller deamon toools. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Tack mäster Tommy Killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Man kan öppna ISO filer med alcohol 120 eller deamon toools. .daemon tools Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ange en bättre titel nästa gång, coola... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Är inte det såna filer man laddar hem med BitTorrent? isf är det väl warez? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det är ett sätt att komprimera filer, jag kan tex ta alla mina worddokument och sätta till en ISO-fil, och det är ju knappast warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det är ett sätt att komprimera filer, jag kan tex ta alla mina worddokument och sätta till en ISO-fil, och det är ju knappast warez. OK :"> Vet bara att man laddar ner sånt med BT, Men det är väl som .rar eller .zip då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ange en bättre titel nästa gång, coola... Okej sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 .nepp, det är en imagefil.. en skiva komprimerad till 1 fil.. vanligtvis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 .nepp, det är en imagefil.. en skiva komprimerad till 1 fil.. vanligtvis.. Har aldrig gjort det men jag har för mig att man kan skapa ISO med clone cd och alltså göra en "skiva" med worddokument i form av en ISO-fil. Men jo jag vet, jag ville bara säga att det inte behövde vara wääärch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 .mjo, det går nog.. sen är ju långt i från alla skivor warez oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har sett ISO filer i många spel. Tex SA om jag kommer ihåg rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har sett ISO filer i många spel. Tex SA om jag kommer ihåg rätt. ..säger Tommy Killer och sätter på sig sina coolaste solbrillor. Det var inte warez tråden handlade vilket redan är klargjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) ..säger Tommy Killer och sätter på sig sina coolaste solbrillor. Det var inte warez tråden handlade vilket redan är klargjort. Låt mig leka cool då. Stör det dig eller. Redigerad 23 juli, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts