Jump to content

Telefon uppdrag

Share

Recommended Posts

Tja folket..

Har kommit till ett uppdrag jag fått av pimpen, i pleasure domes. Man ska åka iväg med en mexikanare för att rädda en polis/agent, vid en flygplats. För att hitta honom så ska man följa hans telefonsignal.

När jag hittat honom, dödat dom man ska döda och sprängt vanen, så ska man åka iväg till ett ställe för att lämna polisen/agenten antar jag. Men när jag kommer dit och kör in i den röda cirkeln så försvinner den, kvar på kartan är den beiga fyrkanten som visar att det är dit jag ska.

Men jag kan inte göra nånting, testat 2 gånger nu och varje gång försvinner den röda circeln utan att jag lämnat honom, eller vad man nu ska göra.. uppdraget blir alltså inte avklarat.

Hur ska jag göra?

/tack på förhand RasouL

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åk till ställerna där dem säger först av allt, sen när du är på flygplatsen så är vanen på dendär stora flygbanan som går ut i vattnet, längst ut på den ska han stå, sen blir det lite skjuta o så, sen ska dö köra till paint n' spray om jag inte minns fel, Uppdraget heter Mike Toreno, och killen i bilden är Mike Toreno, störtskön kille enligt min mening :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor