Donkeey Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jaa.. idag gick vi upp tidigt för att vi skulle till Hallsberg och köra offroad .. Jag åker själv i en Volvo Tgb13 (går fram över allt ) Om nmi bor nära Hallsbergs MK så kan ni ju komma och kolla men det är just idag så ni kan ju snacka om offroad bara i den här topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Bor i Hallsberg. Hade jag inte vart i sommarstugan så hade jag kanske vart där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Räknas det om man kör Offroad med moppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Snacka offroad? Hur tusan kan man snacka Offroad? "Jag har kört i skogen. det var lerigt." "det finns ett jätte-bra ställe där man kan köra offroad hos mig. Det finns ingen väg så man åker i skogen!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Snacka offroad? Hur tusan kan man snacka Offroad? "Jag har kört i skogen. det var lerigt." "det finns ett jätte-bra ställe där man kan köra offroad hos mig. Det finns ingen väg så man åker i skogen!" Haha tänkte samma sak,hurfan snackar man om ämnet "offroad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Han ville nog bara säga det för att nån skulle komma o kolla eller hur de nu va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Snacka offroad? Hur tusan kan man snacka Offroad? "Jag har kört i skogen. det var lerigt." "det finns ett jätte-bra ställe där man kan köra offroad hos mig. Det finns ingen väg så man åker i skogen!" Prata om olika off-road modeller, Rekomendrea dessa fordon, lägga upp bilder och kanske skryta lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) I gårkväll kom en kompis för snabbt i en kurva och kom ut på häng och gled av vägen, klippte en stolpe på mitten, rev ner ett staket och en krökte en flaggstång = offroad Redigerad 26 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 I gårkväll kom en kompis för snabbt i en kurva och kom ut på häng och ged av vägen, klippte en stolpe på mitten, rev ner ett staket och en krökte en flaggstång = offroad Min syster råkade cykla ut på en åker i mörkret en gång. För henne var det nog offroad som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Cykla offroad e roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Min kompis körde rätt ner i ett dike med buskar med min Derbi Senda i Fredags. Lite surt, styret blev lite skevt och backspegeln brev repig. Han stukade även foten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts