niXy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Jag har installerat bilen korekt och allt sånt.. men hittar den ingen stans på spelet nån som vet vart man kan hitta den vilken Ö som har den mäst eller e d nått fel?? =/Länken till bilen Redigerad 23 juli, 2005 av niXy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag har installerat bilen korekt och allt sånt.. men hittar den ingen stans på spelet nån som vet vart man kan hitta den vilken Ö som har den mäst eller e d nått fel?? =/Länken till bilen Två Http:// i länken.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ops sry men vart kör den mest runt?? och i img tol så står d att filen som ajg ersätter me blir större än den förra så d borde funka men va e fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ops sry men vart kör den mest runt?? och i img tol så står d att filen som ajg ersätter me blir större än den förra så d borde funka men va e fel?? Jag har en mod som finns å ladda hem! man trycker på 2 knapar sen blädrar man fram till bilen sen trycker man w så kommer de fram frammför en! jag tipsar om moden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
===HOmEr=== Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Kan du tipsa om modden någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag har en mod som finns å ladda hem! man trycker på 2 knapar sen blädrar man fram till bilen sen trycker man w så kommer de fram frammför en! jag tipsar om moden Och den heter? Säg länk då. grek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Kan du tipsa om modden någon gång? Du är kanske medveten om att det är förbjudet att ha två användare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts