tommy killer Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 "All eyez one me" 2pac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Mot oändligheten och vidare!! buzz lightyear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 "Saru?" -Kenny Starfighter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Någon som har sagt: All your base belongs to us än? Orkade inte läsa igenom allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 "All eyez one me" 2pac "Alla ögon en mig"? "I'd rather regret doing something than not doing something." - James Hetfield. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 "Saru?" -Kenny Starfighter Så jävla klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 För alla er som sett Kurt & Courtny eller "who killed Kurt cobain". Så gillar jag det när Kurt berättar om att han saknar att inte kunna köpa hela affärer och att han gillar mer att gå i second hand för där kan man hitta små "fynd" eller vad han sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) "Alla ögon en mig"? "I'd rather regret doing something than not doing something." - James Hetfield. All eyez on me. Duuh. Bara det albumet som sålt bäst igenom världshistorien. Redigerad 5 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 All eyez on me. Duuh. Bara det albumet som sålt bäst igenom världshistorien. Tyvärr, guldklimpen Thriller innehar den platsen. All Eyez On Me är inte ens det bästsäljande rapalbumet igenom världshistorien. Sen drev jag med pojkvaskern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Tyvärr, guldklimpen Thriller innehar den platsen. All Eyez On Me är inte ens det bästsäljande rapalbumet igenom världshistorien. Sen drev jag med pojkvaskern. Jag syftade på rapalbumet, glömde lägga till en viss del av ordet. Du får gärna visa vilket rapalbum som innehar den platsen i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 "I'll play it first and tell you what it is later." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jag syftade på rapalbumet, glömde lägga till en viss del av ordet. Du får gärna visa vilket rapalbum som innehar den platsen i så fall. "All Eyez on Me is also notable for being officially the fourth best-selling of the genre of all time, behind OutKast's Speakerboxxx/The Love Below and Notorious B.I.G.'s Life After Death, which are also double albums and MC Hammer's Please Hammer Don't Hurt 'Em." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 "All Eyez on Me is also notable for being officially the fourth best-selling of the genre of all time, behind OutKast's Speakerboxxx/The Love Below and Notorious B.I.G.'s Life After Death, which are also double albums and MC Hammer's Please Hammer Don't Hurt 'Em." .omgpwnd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 "Man skulle va bög om det inte vore så jävla äckligt" Citat av en full raggare när vi prata om tjejer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Jag syftade på rapalbumet, glömde lägga till en viss del av ordet. Du får gärna visa vilket rapalbum som innehar den platsen i så fall. Ehm... du behöver ju inte vara så uppkäftig, när det var du som gjorde ett misstag. "It is the quiet pigs that eat the meal..." - Gammalt irländskt ordspråk. Redigerad 5 oktober, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) "All Eyez on Me is also notable for being officially the fourth best-selling of the genre of all time, behind OutKast's Speakerboxxx/The Love Below and Notorious B.I.G.'s Life After Death, which are also double albums and MC Hammer's Please Hammer Don't Hurt 'Em." ... The best selling rap /R&B album ever in the US is CrazySexyCool by TLC which has reached sales of 11 million, surpassing MC Hammer's Please Don't Hurt 'Em which has sold 10 million units. Anser mig inte ha betett mig uppkäftigt. Jag bad helt enkelt om att få veta vilket album som sålt bäst. I min andra post. Redigerad 5 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Min kompis sa såhär till en vegetarian-kille i våran paralellklass. "Hellre en död ko på tallriken, än en levande gurka" Vegitarianen fick smärre utrbrott och försökte brotta ner honom, jävligt roligt sagt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Bleh... Le Pac pwnar de där amatörerna. Skam. "I'm leavin' tomorrow, but I could leave today..." - Le Bob Zimmerman, "Song To Woody"... mysig fras, på något vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 ... The best selling rap /R&B album ever in the US is CrazySexyCool by TLC which has reached sales of 11 million, surpassing MC Hammer's Please Don't Hurt 'Em which has sold 10 million units. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Oj. Den gjorde nog ont... ...aj... ------------ Och fråga efter hennes namn tror jag inte att jag ska. Jag är lite rädd att hon ska heta nå't som inte låter bra. - Jakob Hellman - Hon Har Ett Sätt. Tihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts