Jump to content

Citat-topicen

P-C
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 262
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tyvärr, guldklimpen Thriller innehar den platsen. All Eyez On Me är inte ens det bästsäljande rapalbumet igenom världshistorien.

Sen drev jag med pojkvaskern.

Jag syftade på rapalbumet, glömde lägga till en viss del av ordet. Du får gärna visa vilket rapalbum som innehar den platsen i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag syftade på rapalbumet, glömde lägga till en viss del av ordet. Du får gärna visa vilket rapalbum som innehar den platsen i så fall.

"All Eyez on Me is also notable for being officially the fourth best-selling of the genre of all time, behind OutKast's Speakerboxxx/The Love Below and Notorious B.I.G.'s Life After Death, which are also double albums and MC Hammer's Please Hammer Don't Hurt 'Em."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"All Eyez on Me is also notable for being officially the fourth best-selling of the genre of all time, behind OutKast's Speakerboxxx/The Love Below and Notorious B.I.G.'s Life After Death, which are also double albums and MC Hammer's Please Hammer Don't Hurt 'Em."

.omgpwnd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm... du behöver ju inte vara så uppkäftig, när det var du som gjorde ett misstag. :ph34r:

"It is the quiet pigs that eat the meal..."

- Gammalt irländskt ordspråk.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...

The best selling rap /R&B album ever in the US is CrazySexyCool by TLC which has reached sales of 11 million, surpassing MC Hammer's Please Don't Hurt 'Em which has sold 10 million units.

Anser mig inte ha betett mig uppkäftigt. Jag bad helt enkelt om att få veta vilket album som sålt bäst. I min andra post.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor