pKz Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 There's three things I like about Rock 'n Roll. Music, Girls and to lick pussy. Martin Sweet. Eller hur fan han nu stavar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 There's three things I like about Rock 'n Roll. Music, Girls and to lick pussy. Martin Sweet. Eller hur fan han nu stavar. Bläää..sånna där pundare äcklar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Bläää..sånna där pundare äcklar mig Pundare? Glamrockare kallas dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Pundare? Glamrockare kallas dom. Helt rätt... Crashdïet rocks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) "Once there was a way to stick it up to the man, it was called rock 'n roll. But ooh no! The man ruined that to, with a little thing called MTV!" - Jack Black, School of Rock Redigerad 21 september, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 "Once there was a way to stick it up to the man, it was called rock 'n roll. But ooh no! The man ruined that to, with a little thing called MTV!" - Jack Black, School of Rock Bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Bästa NEJJE!! du snodde orden ur min mun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) "Democracy don't rule the world, you'd better get that in your head; This world is ruled by violence, but I guess that's better left unsaid." - Bob Dylan "I think a poet is anybody who wouldn't call himself a poet." - Bob Dylan "Just because you like my stuff doesn't mean I owe you anything." - Bob Dylan "You don't need a weather man to know which way the wind blows. Don't follow leaders, and watch the parkin' meters." - Bob Dylan, "Subterrenan Homesick Blues" Tyckte det var dags att kicka liv i den här igen. Redigerad 4 oktober, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 If Adolf Hitler flew in today they'd send a limousine anyway - The Clash - White Man In Hammersmith Palais. And if you think Peace is a common goal, that goes to show how little you know - The Smiths - Death Of A Disco Dancer. "You are so self-righteous, you know. I mean we're just people. We're just human beings, you know? You think you're God." "I... I gotta model myself after someone." - Woody Allen - Manhattan (1979). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 "Once there was a way to stick it up to the man, it was called rock 'n roll. But ooh no! The man ruined that to, with a little thing called MTV!" - Jack Black, School of Rock Aeger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 "Buy the ticket, take the ride." - Hunter S. Thompson... klassisk fras. "- Det låter som att du talar emot dig, tycker jag. - Naej, det gör jag inte alls. Jag talar nog mer emo -- eller för mig, nästan. - Aha..." - Den knäppa gubben som talade emot sig själv angående giftermål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 "Buy the ticket, take the ride." - Hunter S. Thompson... klassisk fras. Har funderat ganska mycket på det där citatet men blir inte klok.. Vad menar killen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har funderat ganska mycket på det där citatet men blir inte klok.. Vad menar killen!? Well... "gör handlingen, ta konsekvenserna", typ. Även "ladda upp kärran med sprit, alkohol och en skrivmaskin, ge dig ut i världen, och ta konsekvenserna". Jupps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Kanske inte så sofistikerat men kul är det allt, en kompis yttrade dessa ord en sen sommarnatt =) "Jag har något vitt på röven.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Kanske inte så sofistikerat men kul är det allt, en kompis yttrade dessa ord en sen sommarnatt =) haha det påminner mig om när vi hade kommit ner från första lektionen och en kompis hade något stort vitt på röven, jag frågade honom vad fan det vita var och vad det kom ifrån, så visade det sig att klanten hade satt sig på ett tuggummi som hade kletats ut över hela röven . Jag tog kort med mobilen så jag har ett minne Mitt favorit citat måste vara min bästa kompis : Ibland blir jag nervös i benen Redigerad 4 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Orka inte kolla om nån skrivit det förut... If you don't like your job you don't strike. You just go in every day and do it really half bad. - Homer Simpson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 "Dreaming of the person you want to be is wasting the person you already are." - Kurt Cobain "Suicide is man's way of telling God, 'You can't fire me — I quit." - Bill Maher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 "we are motörhead. we play rock n' roll! *inleder dr.rock* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Homer Simpson "Men Marge, jag lovar att jag aldrig tänkte att du skulle få reda på det." "Marge, det krävs två för att ljuga. En för att ljuga och en för att lyssna" "Vad kommer du att göra då? Släppa loss hundarna? Eller bina? Eller hundar med bin i deras munnar och när de skäller så skjuter de bin på dig?" "Min son, när du deltar i ett sportevenemang handlar det inte om att vinna eller förlora... det handlar om hur full du blir." "Bart, en kvinna är precis som en öl. De ser bra ut, de luktar gott och du skulle gå över lik för att få en" "Varför ska vi gå ut? Vi kommer ju att hamna här till slut ändå!" "Döda min chef?!? Vågar jag verkligen leva ut den amerikanska drömmen?" "Heh Heh Heh! Lisa! Vampyrer är bara påhittade, precis som älvor, troll och eskimåer." "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." "Okej, Hjärna, nu hänger allt på dig." "Skyll på killen som inte kan prata enlgeska." "Man vet aldrig när en gammal kalender kan komma till användning. Visst, det är inte 1985 nu, men man vet aldrig vad morgondagen har i sitt sköte." "Ohh, jag älskar din tidning. Speciellt avdelningen med "Öka ditt ordförråd". Jag tycker den är väldigt... väldigt... väldigt... bra." "Fröken! Ge mig numret till 911!" "Chefen sa! att om jag kommer försent till jobbet igen så får jag sparken. Jag tänker inte riskera det så jag ska aldrig mer gå dit." "Lisa, om det inte är meningen att vi ska äta kött, varför kommer det då från djur?" Redigerad 5 oktober, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 "Just because you like my stuff doesn't mean I owe you anything." - Bob Dylan Jävligt bra sagt. Hoppas du har läst Chronicles, det är intressant att se allt på hans sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts