felshoe Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Om tid är pengar, är jag snart bankrutt. - Von Kraus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vet inte vem, men men.... "Nasa spent billions of dollars developing a pen that would write in space- the russians use a pencil." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 As soon as you're born you're dying - Steve Harris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 "Livet är ett spel, antingen så vinner eller så förlorar du." - Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) "Livet är ett spel, antingen så vinner eller så förlorar du." - Jag Dåligt. I Sverige iaf blir livet vad man gör det till, inte många som förlorar. De flesta utbildar sig, får ett jobb, skaffar familj och dör. Visst, fina ord men utan mening. Redigerad 23 juli, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) "- Do you suck dicks? - Sir, no, sir! - "Bullshit, I bet you can suck a golfball through a gardenhose!" - Sir, no, sir! - Full Metal Jacket "I have nothing to offer but blood, toil, tears and sweat." - Winston Churchill Redigerad 23 juli, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Dåligt. I Sverige iaf blir livet vad man gör det till, inte många som förlorar. De flesta utbildar sig, får ett jobb, skaffar familj och dör. Visst, fina ord men utan mening. Ja? Men folk förlorar och vinner ändå, alltså är det ett spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 "Den som runkar röv blir oftast döv" - Wolf Sauf, -93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Be quiet(stavning), some of us are tryin' to sell drugs in here! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) "Trying is the first step against failure" / Homer Simpson (stava) "Fördelen med beroendeframkallande spel är att dom hjärntvättade ungdommarna som skulle gått ut och dödat folk hellre sitter hemma vid datorn" /Okänd Redigerad 24 juli, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 En vanlig dag på McDonalds för mig. Bruden i kassan: "Hej vad får det lov att vara?" Jag: "Du, jag, och en säng, utan kläder tack." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 En vanlig dag på McDonalds för mig. Bruden i kassan: "Hej vad får det lov att vara?" Jag: "Du, jag, och en säng, utan kläder tack." Och sedan slängs du ut ur restaurangen och får kila över till Konsum där du gör samma misstag? Argh, fookin' tidigt det är... måste till Götlaborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 You go to hell, you go to hell and you die! - Mr Garrison - Southpark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Och sedan slängs du ut ur restaurangen och får kila över till Konsum där du gör samma misstag? Argh, fookin' tidigt det är... måste till Götlaborg. Nejdå, bruden ger mig en gratis Big Mac & Co och sen sticker vi hem till henne på direkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Nejdå, bruden ger mig en gratis Big Mac & Co och sen sticker vi hem till henne på direkten. ...och äter bigmac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 ...och äter bigmac. Det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 When a woman says nothing is wrong, everything is wrong. When a woman says that everything is wrong, EVERYTHING is wrong. When a woman says something is not funny, you'd better not laugh your ass off. -Homer Simpson Hey! Just because I don't care doesn't mean I don't understand! -Homer Simpson The world is my lesbian wedding party. -Chandler Bing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Att vara dålig är bättre än att vara ingenting alls -mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Att vara dålig är bättre än att vara ingenting alls -mig själv Äg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 "Marge! Can you feed me nachos while I play?" - Homer "The only lethal amount of alcohol is none!" - Homer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts