Streetwave Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 "Kent är numera så stora att de kan göra i stort sett vad som helst." -Nån journalist Bra sagt, de är så stora att folk inte fattar hur pinsamt dåliga de är! Jävla mesgubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 "Step by step, heart to heart, left right left, we all fall down, like toy soldiers. Rest In Peace." Det är väl från den där låten som Eminem har gjort nån cover på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) 'You want a vision of the future, Winston? Imagine a boot standing on the face of man forever.' - George Orwell, 1951. Redigerad 16 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 "I didin't do it" -Bart Simpson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 "Beat on the brat with a baseball bat" "The KKK took my baby away Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 'Nine times outta ten ten ten, I regret my sin sin sin But on that one one one - we just have fun fun fun' - Infinite Mass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Peace in our time! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 "Homophobic? Naw, you're just heterophobic, staring at my jeans, watching my genitals bobbing" -Eminem "There's nothing like the smell of napalm in the morning" -Apocalypse now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 "There's nothing like the smell of napalm in the morning" -Apocalypse now Han säger faktiskt: "I love the smell of napalm in the morning" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Do´h -Homer Simpson Redigerad 17 januari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Do´h -Homer Simpson DEN VAR BRA! Hihihuhuhuhohohoaaaa! HOMR ÄR SÅ KUL !!1 'People not living on the edge are taking up too much space' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 DEN VAR BRA! Hihihuhuhuhohohoaaaa! HOMR ÄR SÅ KUL !!1 'People not living on the edge are taking up too much space' Jag har en t-shirt som det står så på Ödets nyck yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag har en t-shirt som det står så på Ödets nyck yo Damn! Jag har en 4 år gammal t-shirt med Bart där han säger "Cowabanga man!". Sammanträffande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 "Boysum har en liten kuk, och hans mamma knullar som fan. YEAH!" Min klankamrat. Han ville lära sig och säga "Jag är elit och äger alla på CS", och mitt humoristiska sinne tog övertag. LJUDFIL HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 HAHAHAHAHAHAHA! "Hans mama knyllar söm FANN! YEEH!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Snaran sitter runt mitt paket. Den sitter verkligen runt mitt paket. I andra änden av snöret sitter 4 fiskar. Det är dags för lite gammalt hederligt penisfiske. Steve-o i Wildboyz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 We love it when the lady squeeze us - That's an easy way to please us But we feel like frikin' jesus when we swing .. - Sinatra ( Tror jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 "'Cus it makes me feel like I'm a maan, when I put a spike into my vein" - Lou fuckin' Reed, i den vackra HEROIN av VU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Muahaha, nu sätter jag igång... Men håll käften och ge hit mina jävla korvar!!! Inom laget! Inom laget!! Sækert! Ful kan du vara själv! Det här kommer Hå-Håkan å få fa-an för, förstår ni. Extreme close-up! Whooooow!! The Matrix is a system, Neo. That system is our enemy. But when you're inside, you look around, what do you see? Businessmen, teachers, lawyers, carpenters. The very minds of the people we are trying to save. But until we do, these people are still a part of that system and that makes them our enemy. You have to understand, most of these people are not ready to be unplugged. And many of them are so inert, so hopelessly dependent on the system, that they will fight to protect it. Oh, what's really going to bake your noodle later on is, would you still have broken it if I hadn't said anything? I do apologize for what must seem to you an arbitrary imposition, Dr Freeman. I trust it will all make sense to you in the course of... well... I'm really not at liberty to say. Rise and shine, Mr. Freeman. Rise and shine. /---/ The right man in the wrong place can make all the difference in the world. So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes. While other stations' listeners are at school... We're shoplifting! V-Rock! För att bara välja några... kommer väl spendera en hel del tid här, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) How u doin'? -Joey i Joey och Friends. Kommer inte ihåg va han heter irl. Joey är kung! Matt LeBlanc hette han visst. Redigerad 7 februari, 2006 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts