Conny_S Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 "Den som söker svart guld och silverdiamanter får oftast ont i magen så fort han bryter mot lagen" Mitt citat Här kommer en till klassiker av mig: "Den som hoppar i hav och ritar på bord, kommer förr eller senare att begå väldigt ogrova mord" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 "Ein folk, Ein reich, Ein Fürher!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 "Var och när ska jag vara var" - /me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 "Ein folk, Ein reich, Ein Fürher!" "Jeden wróg, jedno pieklo, dwa diably!" "En fiende, ett helvette, dvå djävlar!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 [iRONI]"Det fins bara några personer jag hatar du, han och alla ni andra..."[/iRONI] - /me "jul-pynt jag HATAR jul-pynt" - /me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jo. för hiphop e skamligt. å person angrepp? var? ja skrev emot cortez eftersom han sa att thule va rasister fasst dom inte är det. Din mamma är skamlig. Nä skämt åsido, musik är subjektivt så sluta säga "Omg [insert musikstil here] suger". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk ^^ "Japanerna ser snea ut idag." "Det ser risigt ut för kina." "Och 1-0 till sverige efter bara 15 sek! Bra finland!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ein Folk, Ein Parti, Ein FolkParti //Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 "Har man klät av isg naken, ska anm fan var naken"- Mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 "Har man klät av isg naken, ska anm fan var naken"- Mig Var du full när du yttrade dessa kloka ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Var du full när du yttrade dessa kloka ord? Nej det var jag inte, men när jag satte mig ner och skrev det fina inlägget var jag det. Det är ju ungefär lite samma princip som: Som man bäddar får man ligga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 "Den man ligger med får bädda" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 "Whats worth playing is worth buying". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 "I hate a song that makes you think that you are not any good. I hate a song that makes you think that you are just born to lose. Bound to lose. No good to nobody. No good for nothing. Because you are too old or too young or too fat or too slim too ugly or too this or too that. Songs that run you down or poke fun at you on account of your bad luck or hard traveling. I am out to fight those songs to my very last breath of air and my last drop of blood. I am out to sing songs that will prove to you that this is your world and that if it has hit you pretty hard and knocked you for a dozen loops, no matter what color, what size you are, how you are built, I am out to sing the songs that make you take pride in yourself and in your work. And the songs that I sing are made up for the most part by all sorts of folks just about like you. I could hire out to the other side, the big money side, and get several dollars every week just to quit singing my own kind of songs and to sing the kind that knock you down still farther and the ones that poke fun at you even more and the ones that make you think you've not any sense at all. But I decided a long time ago that I'd starve to death before I'd sing any such songs as that. The radio waves and your movies and your jukeboxes and your songbooks are already loaded down and running over with such no good songs as that anyhow." - Bosse Ringholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 "Kabbe är en dum gubbe" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 "Step by step, heart to heart, left right left, we all fall down, like toy soldiers. Rest In Peace." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 "Don't drink and drive just smoke and fly..." - en i min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 "Don't drink and drive just smoke and fly..." - en i min klass Eller inte ^^ HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 "Don't drink and drive just smoke and fly..." - en i min klass Haha det finns ju fan överallt det citatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts