MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Gud vilket dåligt citat Gud vilket dåligt inlägg Redigerad 18 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Gud vilket dåligt inlägg Seriöst morix du skämmer ut dig, om du ska lägga upp något "nationellt" citat så ta något lite mer seriöst med något värde i. Sen så vet jag att det var inget nationellt med inlägget du skrev, men tar för givet att du tog det enbart för det var ett citat från thule. Så om du nu ska skriva ett nationellt citat ta då något seriöst med lite mer budskap i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Seriöst morix du skämmer ut dig, om du ska lägga upp något "nationellt" citat så ta något lite mer seriöst med något värde i. Sen så vet jag att det var inget nationellt med inlägget du skrev, men tar för givet att du tog det enbart för det var ett citat från thule. Så om du nu ska skriva ett nationellt citat ta då något seriöst med lite mer budskap i. Nepp. tog de inte för att thule skrev de. tog de för att de e så jävla rätt. hiphop suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nepp. tog de inte för att thule skrev de. tog de för att de e så jävla rätt. hiphop suger. Ja, men de är ju rasister, så då har de redan bekräftat att de är knäppa i huvudet, och allt de säger är bara massa svammel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ja, men de är ju rasister, så då har de redan bekräftat att de är knäppa i huvudet, och allt de säger är bara massa svammel. Ok. du har läst på ser ja. känner du dom eller? dom är inte rasister.. om du inte fattar de är du "knäpp i huvudet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ja, men de är ju rasister, så då har de redan bekräftat att de är knäppa i huvudet, och allt de säger är bara massa svammel. Dom är faktist inte rasister, eller bandmedlemmarna kanske är det men inte deras låtar. Det är ju bara lyssna igenom en låt så kommer du inse att dom inte är rasister, men tror inte du skulle klara lyssna igenom en hel låt eftersom dom är ju inte specillt bra, eller dom är väldigt dåliga passar nog bättre =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Dom är faktist inte rasister, eller bandmedlemmarna kanske är det men inte deras låtar. Det är ju bara lyssna igenom en låt så kommer du inse att dom inte är rasister, men tror inte du skulle klara lyssna igenom en hel låt eftersom dom är ju inte specillt bra, eller dom är väldigt dåliga passar nog bättre =P Väldigt BRA ffs!. Sverige plattan har skit bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 bandmedlemmarna kanske är det Det var dom jag syftade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Det var dom jag syftade på. Men det är just de dom inte är. läs tidningsutklipp.. artiklar. intervjuer så ser du Öööö tupac hatade vita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Det var dom jag syftade på. Okej, tror en av medlemmarna figurerat i KKK tröja på någon bild, rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Okej, tror en av medlemmarna figurerat i KKK tröja på någon bild, rätta mig om jag har fel. Ingen bandmedlem de är "fans" Och om cortez läser lite så ser du att dom inte är rasister / nazister. dom har tillåme slutat spela live för att de va nazister i publiken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Öööö tupac hatade vita Inte direkt, vilket han har visat flera gånger att han inte gör. @Explosiv Anka: Där ser du Morix, lyssna på snubben som vet nåt om deras medlemmar. @Morix: Ja, okej, ett fan, jaaa vi säger så. Sen att de påstår att hiphop suger visar ju att de inte kan nåt om musik då hiphop är en livsstil, och att det skulle varit det värsta som kommit till Sverige...outbildade jävlar. Redigerad 18 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Inte direkt, vilket han har visat flera gånger att han inte gör. @Explosiv Anka: Där ser du Morix, lyssna på snubben som vet nåt om deras medlemmar. Om du läser mitt inlägg ser du vad jag skrev han me k.k.k är ett fan. ingen bandmedlem. å dom hatar nazister och rasister. så dom slutade spela live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ingen bandmedlem de är "fans" Och om cortez läser lite så ser du att dom inte är rasister / nazister. dom har tillåme slutat spela live för att de va nazister i publiken.. Okej. Ska jag vara ärlig så skiter jag i om dom är rasister, dom har iallafall ett riktigt dåligt band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Okej. Ska jag vara ärlig så skiter jag i om dom är rasister, dom har iallafall ett riktigt dåligt band. Tyck så. Np för mig. Men dom e iaf inte rasister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Tyck så. Np för mig. Men dom e iaf inte rasister Finns mycket bättre vikinga rock om det är det du vill lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Finns mycket bättre vikinga rock om det är det du vill lyssna på. Lyssnar redan på de mesta.. Mest Hel och Dagaz. men skit samma om det nu Cortez. http://www.vikingarock.se/intervjuer/intervju_uffe.php LÄS Sen kan du läsa runt lite mer på http://www.vikingarock.se/intervjuer.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Lyssnar redan på de mesta.. Mest Hel och Dagaz. men skit samma om det nu Cortez. http://www.vikingarock.se/intervjuer/intervju_uffe.php LÄS Sen kan du läsa runt lite mer på http://www.vikingarock.se/intervjuer.php Haha du kunde inte hitta någon grupp som var mermer Fjortis patriot wannabe nazi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Haha du kunde inte hitta någon grupp som var mermer Fjortis patriot wannabe nazi? Eh.. va e ditt problem? :S Lyssnar på Dagaz, Hel(föredetta völund om du inte visste de), Pluton Svea, Ultima Thule, Vintersorg, Völund Smed.. Redigerad 18 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Eh.. va e ditt problem? :S Lyssnar på Dagaz, Hel(föredetta völund om du inte visste de), Pluton Svea, Ultima Thule, Vintersorg, Völund Smed.. Pluton svea är inte vikingarock! Om du nu ska envisas med att lyssna på vikinga rock så lyssna då på Röde orm, Frostfödd,karolinerna eller mjölner, vilka iallafall kan hantera instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts