darkjak Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Snacka om att alla här e blyga. KOM IGEN, VEM LIKNAR NI? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag liknar Kakmonstret i Mupparna. Luden, blå och gosig... KAKA KAKA KAKA KAKA KAKA!!! Det är min favoritmupp, nu vill jag vara din vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vilken kändis jag liknar? HAR FAN INGEN ANING... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 3 stycken har sagt Leonardo DiCaprio (irl) Okänt antal har sagt sångaren martin (gtasajtens forum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det sägs att jag är lik min pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det sägs att jag är lik min pappa E han känd, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 E han känd, eller? Jag vet vem han är så aaa lite iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Folk säger att jag liknar Tsatsiki... Eller ja, han som spelar Tsatsiki... När jag hade kortare hår... (Bilden är tagen -03) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Folk säger att jag liknar Tsatsiki... Eller ja, han som spelar Tsatsiki... När jag hade kortare hår... (Bilden är tagen -03) Det är du inte ensam om att ha fått höra Men jag orkar inte fixa bild... Förresten är jag inte särskilt lik längre... *edit* Samuel Haus heter han btw Redigerad 3 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Ingen.. tror jag iallafall.. edit: Kolla själv.. Redigerad 3 augusti, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag kanske liknar Sirhan Sirhan. ... eller, kanske inte. Vem vet.?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Många säger att jag liknar Robert wells Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag liknar min pappa och han e känd som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag liknar min pappa och han e känd som fan E han skådis, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ingen.. tror jag iallafall.. edit: Kolla själv.. Haha HeatoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ingen.. tror jag iallafall.. edit: Kolla själv.. Vad heter han som e röstskådis till Tanner i Driv3r? Han från Reservoir dogs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Haha HeatoN Inte jättelikt enligt mig.. http://www.ega.com.cn/d/file/ea/cs/gj/2005-03-04/a8d0ee42061954a0fbb6bef306d08e2a.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Folk säger att jag liknar Tsatsiki... Eller ja, han som spelar Tsatsiki... När jag hade kortare hår... (Bilden är tagen -03) Han går fan i min klass! Eller gick. Slutade förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Inte jättelikt enligt mig.. http://www.ega.com.cn/d/file/ea/cs/gj/2005-03-04/a8d0ee42061954a0fbb6bef306d08e2a.jpg Nej men det finns vissa drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Han går fan i min klass! Eller gick. Slutade förra året. När vi ändå snackar om Tsatsiki så bor en som prövade rollen som Tsatsiki i mitt område. Han blev mer känd som Torsten i Barnen på Luna Torsten. Alla kallade honom för Torsten efter det. Mina polare och jag skämtar om att hans farsa är alkoholist, man kan inte hålla sig för skratt när man ser honom . Anders Österholms farsa, ujujuj, tack för alla skratt du givit mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts