darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) På den här topicen ska du skriva vilken kändis som är mes lik dig! Själv tycker jag att jag liknar Michael Weatherly: Redigerad 22 juli, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jack i Lost sägs det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vet inte, tror inte jag är den rätta att bedömma det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 På den här topicen ska du skriva vilken kändis som är mes lik dig! Själv tycker jag att jag liknar Michael Weatherly: Är det nån mer än jag som bara ser en rosa linje?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag ser en rosa linje, det blev väl antagligen något fel med bilden han skulle lägga upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Är det nån mer än jag som bara ser en rosa linje?? Fixade felet! Syns de nu? Redigerad 22 juli, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Radiuz säger att jag liknar Dolph Lundgren ( ) väldigt mycket minus musklerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Min bror säger att jag liknar prinsen carl-philip när jag har långt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Rosa linje? Menar du bokstavligt talat? Jag ser i alla fall ingen rosa linje! Den tar upp ungefär halva sidan, det är en rosa linje som det står provocateuse.com på. Jag antar att du tagit bilden som inte fungerar från den sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Har väl vissa likheter med Ron i HP-filmerna, eh hårfärgen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nu ser man bilden, men kan ni inte lägga upp ett foto på er sjävla brevid den kändisen ni liknar så att man kan jämföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nu ser man bilden, men kan ni inte lägga upp ett foto på er sjävla brevid den kändisen ni liknar så att man kan jämföra. Njae... Ogillar att lägga upp bilder på mig på nätet. Men jag är rätt så lik honom... Fast jag är blond, och så växer det hör mellan ögonbrynen. Jag har alltså bara ett stort ögonbryn istället för två små! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Njae... Ogillar att lägga upp bilder på mig på nätet. Men jag är rätt så lik honom... Fast jag är blond, och så växer det hör mellan ögonbrynen. Jag har alltså bara ett stort ögonbryn istället för två små! Men arrg, trimma bort det då. Det är mindre snyggt med sammanväxta ögonbryn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Njae... Ogillar att lägga upp bilder på mig på nätet. Men jag är rätt så lik honom... Fast jag är blond, och så växer det hör mellan ögonbrynen. Jag har alltså bara ett stort ögonbryn istället för två små! Ok, men ni som vill lägga upp, gör det! Det blir mycket roligare att jämföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ok, men ni som vill lägga upp, gör det! Det blir mycket roligare att jämföra. Gör de själv då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Liknar ingen såvitt jag vet. Skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Gör de själv då! Ja, jag kan väl lägga upp ett foto då. Redan postat i Bild på dig själv-topicen. Vem liknar jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 En tysk gubbe med ölkagge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 En tysk gubbe med ölkagge. Det är väl inte direkt en kändis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Mamma och e av mina bästa kompisar (vuxen kompis) tycker att jag är lik Mark Whalberg... http://markwahlbergyouthfoundation.com/images/italianjob/italian_job_charlie_croker_mark_wahlberg.jpg Ja vi har ju båda en extra bröstvårta Redigerad 22 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts