Henkibojj Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag håller på med att skaffa 100% och har kommit rätt nära storyslutet, om jag förstår det själv - senaste uppdraget var Freefall. När jag kollar på en mycket bra fordonskarta hittar jag en mängd intressanta fordon, men vissa saker förstår jag inte. Vid Grove Street ska man tydligen få en Hydra efter ett speciellt sidemission. Jag har kört alla flygracen på Las Venturas flygplats, men jag fick inget. Uppenbarligen får man en vid ens flygplats efter uppdraget "vertical bird" (har inte kört det), men vilket uppdrag ska köras för hydran vid G.St? Helikoptrar dyker bara upp när man kört omkring några varv vid ett ställe man vet har en kollikoppter. Ska det vara så? Hydrorna i militärbaserna finns inte när jag rekar, är det samma problem? Skycranen är en vanlig, tråkig Leviathan när man gjort uppdraget hos Woozie. Hittade en mod till det, men det var en main-mod och till synes krånglig. Det finns ingen annan utväg? Hur styr man polishelikopterns spotlight? Fallskärmen buggar sig ibland, trots att man är på tillräcklig höjd så dimper man i backen som om man aldrig dragit i linorna. Åtgärd? Ingen? Det finns en tjej som står och skjuter på måltavlor och vill ha en mindre muskulös CJ. Hur förlorar man muskler effektivt? Jag har nog aldrig förlorat dem sen jag fick max. Gängområden kan inte längre tas över, har det med storyn att göra? Till folk som säger att man ska söka först: fatta vilken tid det skulle ta att göra det med 56k, då! Och ska det inte vara ett levande forum, istället för ett arkiv? (Jag vet att jag själv tjatat om det i VC-forumet, men det gällde ju 100% som hela tiden kom upp stup i kvarten.) Yay! Mitt 600:e inlägg! Tackar tackar, tackar tackar! //Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 För att få mindre muskler låt PC/Ps2/XB stå på så att CJ tappar förrst sitt fett och sen till slut även hans muskler, exakt hur mycket muskler du får ha som max står i en spel guide som går att köpa eller gå in på gamefaqs hemsida. Gängområdena har med storyn att göra. (Säger det utan att behöva spoila) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag håller på med att skaffa 100% och har kommit rätt nära storyslutet, om jag förstår det själv - senaste uppdraget var Freefall. När jag kollar på en mycket bra fordonskarta hittar jag en mängd intressanta fordon, men vissa saker förstår jag inte. Vid Grove Street ska man tydligen få en Hydra efter ett speciellt sidemission. Jag har kört alla flygracen på Las Venturas flygplats, men jag fick inget. Uppenbarligen får man en vid ens flygplats efter uppdraget "vertical bird" (har inte kört det), men vilket uppdrag ska köras för hydran vid G.St? Helikoptrar dyker bara upp när man kört omkring några varv vid ett ställe man vet har en kollikoppter. Ska det vara så? Hydrorna i militärbaserna finns inte när jag rekar, är det samma problem? Skycranen är en vanlig, tråkig Leviathan när man gjort uppdraget hos Woozie. Hittade en mod till det, men det var en main-mod och till synes krånglig. Det finns ingen annan utväg? Hur styr man polishelikopterns spotlight? Fallskärmen buggar sig ibland, trots att man är på tillräcklig höjd så dimper man i backen som om man aldrig dragit i linorna. Åtgärd? Ingen? Det finns en tjej som står och skjuter på måltavlor och vill ha en mindre muskulös CJ. Hur förlorar man muskler effektivt? Jag har nog aldrig förlorat dem sen jag fick max. Gängområden kan inte längre tas över, har det med storyn att göra? Till folk som säger att man ska söka först: fatta vilken tid det skulle ta att göra det med 56k, då! Och ska det inte vara ett levande forum, istället för ett arkiv? (Jag vet att jag själv tjatat om det i VC-forumet, men det gällde ju 100% som hela tiden kom upp stup i kvarten.) Yay! Mitt 600:e inlägg! Tackar tackar, tackar tackar! //Henkibojj Du får en Hydra på Sweet's hus tak efter du klarat just 100% av spelet. =) Om du menar helikoptern med en magnet, så finns inte magneten utan moddning, Och jag vet inte var en sån modd kan hittas. Man kan väl inte styra spotlight? Fallskärmsgrejen har hänt mig också, väldigt irriterande. Tror att det helt enkelt är en bugg. Om du vill förlora muskler så simma, spring, cykla och ät inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Du får en Hydra på Sweet's hus tak efter du klarat just 100% av spelet. =) Rackarns. Tack för svaren iallafall! Kom på en till fråga ang. Hydran, men det är en modding-fråga, så den passar väl in på moddingdelen. Det är ingen som är duktig som kan göra en JAS 39 Gripen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts