50 cent Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Jag menar inte den vanliga lila som finns hos polisen utan en annan liten grå (el. silver eller nått liknande)Förut var jag hemma hos min kompis o körde SA på PS2, så hittade vi den.O nu har ja de på xbox och undrar var den dildon finns. Har för mig att den finns nån stans i San Fierro.Vet nån vart den finns?? Visa på karta eller bara förklara vart den finns, helst på karta ! Tack på förhand! Redigerad 22 juli, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Har du provat med å söka? Redigerad 22 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vibrator Dildon är i Bayside Marina, LV. Bakom en container. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vibrator Dildon är i Bayside Marina, LV. Bakom en container. Bra! Men är lite trött på att alla "svammlar" vart den finns, kan det inte skapas en topic vart alla vapen finns? så allt blir lite bättre tänkte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Hittade den imorse! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Hittade den imorse! Tack! Den med vibrator eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ja Den vid Containern vid..Båtskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Ja Redigerad 23 juli, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Den där lilla Dildon var ju jätte tråkig, roligare att slå med nävarna. Den där stora vibrator dildon som är på väggen i sex shopparna, Vart kan man hitta dem? vet att dem finns i spelet men vet inte vart, tíll och med den lila på polisstationen är roligare än den lilla vita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ja den lilla e inte så rolig men ja ville ändå testa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har du använt dildon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har du använt dildon Mogen kaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts