50 cent Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Är Conker Live & Realoded till XBOX värt att köpa?? Ser rätt grymt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Köp det inte,absolut inte om du inte har live... det ser kul ut... men är inte så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Testade demot i en afär var dåligt Blev skitstressad när jag körde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Är Conker Live & Realoded till XBOX värt att köpa?? Ser rätt grymt ut! OFFTOPIC: Är inte säker men jag tycker att din signatur ser lite väl stor ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ja har spelet, å kan säga att det är kul, men de sprängs rätt mycket hela tiden på live delen, Live delen är lite jobbig, pga att man gör uppgifter på online uppdragen..men de funkar oftast bra! så finns de bazooka snubbe osv.. (classer) btw Tediz vs S.H.C är de... Online delen är bra! men obalanserad Singleplayer delen är riktigt bra gillade den riktigt mycket! den är uppdelad kan man säga, först är de ett vanligt plattformsspel, sen kommer man till zombie place, sen får man kriga mot tediz! så.....ja kan lova att ni kommer älska detta, tråkigt bara att de är censurerat tex, om dem säger FU*K, piper de till å kommer fram konstiga tecken men men, mycket bajshumor är det iaf Singleplayer delen är bra! riktigt bra ! enligt mig! //lall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 En kompis till mig har det, men tror nog inte attdet var värt att köpa.. Han sa att det var kul, men ska sälja det nu när han har klarat de, och då kan det inte varit så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jora, de är värt att köpa "2 spel i ett" är de ju å han kanske bara köpte de för Singleplayer delen? ja kan säga dig iaf att online delen är skoj! flera banor att köra, å olika uppgifter för båda lagen (på vissa banor), många klasser också.. hmm hur många var det? 6 styck? , så... ja tycker att de är ett givet köp.. //lall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts