Merkky Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 När jag skule göra ett stunt med snuten efter mig hörde jag att han sa: "After i´ve kicked your as i´m gonna fuck it!" Jag tyckte iaf att det var jäkligt kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jaha? Skriv det i dagens lol san andreas edition, eller vad den nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag hörde från polis helikoptern att dom sa "She is a he" =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag hörde också en rolig, polisen pratade med gayröst men jag kommer inte ihåg vad han sa . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag hörde också en rolig, polisen pratade med gayröst men jag kommer inte ihåg vad han sa . Como´n we can hold ours hand and talk about it...Sry om meningen är felstavad eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts