Bullet Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Ehh. Vista har större systemkrav än dom flesta nya spelen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Nää fy fan. även om min dator klarar kraven så vill jag inte att vista suger åt sig all mysig kraft jag kan ha till annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Så lönt Vista är.... Vista ser exakt ut som XP ju... typ... det är ju bara nytt skal... lite olönt asså... Jag fattar om man ska göra en Windows XP från 98 ... det är ju en står skillnad men... XP till Vista? SKABB! Redigerad 14 september, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Asså skabbigt ju!, Windows Vista... Liksom! Dom borde ha: Microsoft Windows Division Microsoft Windows Tux (lol) Microsoft Windows Trillion Microsoft Windows MountConsole skabbiga alternativ men aja... för skojj skull! Näe. Wind0ws überh4xx0r 1337 without über Pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Microsoft Windows Division lät coolt Redigerad 14 september, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Microsoft Windows Division lät coolt Yeah. Eller kanske Microsoft Windows Skynet ELLER! Microsoft Windows Undeground Tuning Tune You Windows!, Feel The Pride against the vibe! As the tuning grows you play you MP4 in the Windows Tune Player. Play the hottest music and read the best news of Windows! Non Crap! Best Music! Best Underground Design! Redigerad 14 september, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Ja det mesta slår väl iaf "Vista". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Har inte läst hela tråden så ber om ursäkt ifall jag säger nått old eller liknande. Windows Vista kommar troligtvis att skillja sig stort ifrån XP. Microsoft börjar äntligen inse att design har ganska stor betydelse. Allt kan inte vara fyrkantigt jämt. En lustig sak är vissa delar i Windows Vista liknar Macintosh operativsystem (som förövrigt har sett ganska så lika ut i alla tider). Den "mjukare" designen som Vista har här Mac haft sen åttiotalet och den senaste snygga designen har de haft några år. Men Pc är fortfarande bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ursh, jag gillar inte utseendet på Vista. Hoppas för guds skull att det finns Windows Classic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Asch, det är väl bara att fixa eget tema? Tycker det borde heta nåt i stil med "Windows Century", eller nåt som syftar på tidsålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Systemkraven är ju fruktansvärda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ursh, jag gillar inte utseendet på Vista. Hoppas för guds skull att det finns Windows Classic. Vart kan man se hur det ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Tihi min halvkassa definition av vista ligger först på Urband Dictionary. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=vista Vill också påpeka min vackra definition av Pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 "agp är inte optimalt". Vista är optimerat för PCI-E... agp har dött. VAD FAN?! :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Asså, vafan spelar namnet för roll? De e väll skit samma om den har ett mäktigt namn eller ett litet? Bara det fungerar eller är bättre än XP så är det ju lungt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Tihi min halvkassa definition av vista ligger först på Urband Dictionary. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=vista Vill också påpeka min vackra definition av Pottzork Tragiskt, en felstavning, och OS står för Operating System. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Tragiskt, en felstavning, och OS står för Operating System. Mm var rädd för det. Men när jag skickade in det fanns det inte en enda definition och man ville ju vara först. Vad var felstavat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vad var felstavat? "When is the new windows comming out?" ...Ett "m" för mycket i ditt "comming" skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Dom kanske borde släppa Visita 2008, då systemkraven kan uppfyllas, i spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Dom kanske borde släppa Visita 2008, då systemkraven kan uppfyllas, i spel!! Alla behöver ju inte använda det direkt när de kommer. Går att vänta själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts