R2D2 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Är det nån som har alla Lasse Åberg-filmerna och kan scanna in omslagen och skicka till mig på msn? Jag spelar in dom från tv>dvd. Min msn ska stå där nere, annars ska jag fixa det så finns den där om en minut. Vill nån ha en gmail för det så ordnas det, men det är nog allt jag kan erbjuda Nån skiva kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Finns de inte på http://www.covers.cc? Eller vad sidan nu hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Medan de redan finns en sån här tråd så tänkte jag passa på att fråga efter en bra hemsida med filmomslag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 22 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Man får inte prata om warez eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 the pirate bay >Bläddra bland torrenter>Annat>Omslag, sen kan du söka. Visste jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Man får inte prata om warez eller liknande Warez med en bild? Då borde man inte få söka på google på tex kill bill omslag och spara bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Eftersom jag frågar här så har jag redan googlat, kollat på covers.cc och kollat på lite torrentsidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Warez med en bild? Då borde man inte få söka på google på tex kill bill omslag och spara bilden? Det är "liknande" det är olagligt att göra så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det är "liknande" det är olagligt att göra så Ok, my bad, tar bort länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Uhm vi snackar covers här? dom är fullt lagliga och har inget med warez och göra. står ingenting om covers i reglerna så det är fullt lagligt o posta cover-länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Uhm vi snackar covers här? dom är fullt lagliga och har inget med warez och göra. står ingenting om covers i reglerna så det är fullt lagligt o posta cover-länkar. Jo till sidor med bara covers då, men han postade en länk till piratebay, vilket är en warez sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jo till sidor med bara covers då, men han postade en länk till piratebay, vilket är en warez sida. Fast dom har inget Warez på sin sida. Och det är inte olaglit att länka till warez. Så om man länkar till tpb så är det alltså länk till en länk. Fast sen är det ju det här med forumreglerna också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Sidan heter www.cdcovers.cc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Man får inte länka till warez på gta sajten! står i reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Man får inte länka till warez på gta sajten! står i reglerna Det är inte warez.De har även filmer som inte har upphovsrätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts