Xemtoth Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 *SpoilerVarning* OBS!! För dem som inte vet så är det sista story uppdraget så dem som inte klarat vidare råder jag att inte läsare vidare, men det är valfritt Hej!...Fullt medveten om att liknande trådar skrivits, men sökt och inte fått svar på min fråga. Jag klarar mig fint på uppdraget tills jag kommer till Brandbils grejjen, där Sweet hänger där bak, hur ska man få allt att funka liksom? Ska man åka nära bilen, krocka den eller vad, tills snutarna kommer o stampar på hans fingrar, ska man åka nära så han ramlar i bilen eller? är det en biljakt efteråt det eller? bra o veta så jag inte tar ut segern i förskott när jag e där Tacksam för svar, har aldrig behövt mer hjälp än såhär (Eller jo, men nu är jag så ivrig att klara det, vill få bort att Riot i stan så man kan ha kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Först ska du bara köra. Sen när polisen börjar att trampa på Sweets fingrar så ska du åka precis bakom, sen ramlar han ner i bilen. och då kör Sweet bilen och du ska skjuta massa poliser som kommer åkande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) När det kommer fram en gripmätare så ska du åka under sweet ända tills mätaren e slut och han tappar greppet Sen ska du skjuta och sweet köra tror jag Edit: Moroni Family hann före Redigerad 22 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Åk under, han hoppar nästan direkt, sen äre lite jakt efter det, då du skjuter o han kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Du ska bara åka nära brandbilens baksida och trycka på nån knapp tror jag. Efteråt ska Sweet köra din bil så kommer du skjuta på polismotorcyklarna.. **En Viktig Detalj* Du kan inte skjuta på Tennpennys brandbil, den kommer aldrig gå sönder! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Okey, vad har man för vapen när man skjuter? Kommer bilen gå sönder lätt & snabbt eller? eller små nöter dem på livet på bilen? Det är ett långt uppdrag det är därför det är så jobbigt..på väg in i huset är det rätt så lätt, sen med nightvision och all eld blir det jobbigt, man vill inte förlora i slutet av ett sånt här uppdrag om man får bestämma själv Som jag gjorde.. drygt..ska testa senare, e för irriterad nu för att fortsätta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Man sprängs inte så lätt, koncentrera dig på en känslig punkt på bil/människa. D.v.s huvud, däck, tanklock, motorhuven är förövrigt bra att pepra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Klarade det nu Dåligt slut iaf...Nu håller jag på att ta över områden, tagit över alla Vagos förutom en liten liten plätt som är gul, där jag inte hittar vagos killar, hur tar man över den plätten? plätten är vid Los Flores edit: råkade ta bort nightvision efter uppdraget, ersatte me andra ord me fallskräm, vart kan jag få tag i nightvision? Redigerad 22 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts