Jump to content

End of the line

Share

Recommended Posts

*SpoilerVarning* OBS!! För dem som inte vet så är det sista story uppdraget så dem som inte klarat vidare råder jag att inte läsare vidare, men det är valfritt >_<

Hej!...Fullt medveten om att liknande trådar skrivits, men sökt och inte fått svar på min fråga. Jag klarar mig fint på uppdraget tills jag kommer till Brandbils grejjen, där Sweet hänger där bak, hur ska man få allt att funka liksom? ;) Ska man åka nära bilen, krocka den eller vad, tills snutarna kommer o stampar på hans fingrar, ska man åka nära så han ramlar i bilen eller? är det en biljakt efteråt det eller? bra o veta så jag inte tar ut segern i förskott när jag e där ;) Tacksam för svar, har aldrig behövt mer hjälp än såhär (Eller jo, men nu är jag så ivrig att klara det, vill få bort att Riot i stan så man kan ha kul :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey, vad har man för vapen när man skjuter? Kommer bilen gå sönder lätt & snabbt eller? eller små nöter dem på livet på bilen? Det är ett långt uppdrag det är därför det är så jobbigt..på väg in i huset är det rätt så lätt, sen med nightvision och all eld blir det jobbigt, man vill inte förlora i slutet av ett sånt här uppdrag om man får bestämma själv ;) Som jag gjorde.. drygt..ska testa senare, e för irriterad nu för att fortsätta nu >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Klarade det nu :) Dåligt slut iaf...Nu håller jag på att ta över områden, tagit över alla Vagos förutom en liten liten plätt som är gul, där jag inte hittar vagos killar, hur tar man över den plätten? plätten är vid Los Flores :P

edit: råkade ta bort nightvision efter uppdraget, ersatte me andra ord me fallskräm, vart kan jag få tag i nightvision?

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor