Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Missuppfattning Tho är början på hans efternamn.. eller rättare sagt Thö... mer säger jag inte Tim Thörnberg månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Elander:Aleksander asså för det rimmar eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tija- rolig och trevlig tjej med stil. Gah! Jag blir rörd... For real... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 asså för det rimmar eller vad? Nope, För att min kompis som heter Aleksander har en syrra som säger Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nope, För att min kompis som heter Aleksander har en syrra som säger Elander Säger hon Elander för att hon inte kan säga Aleksander?? eller har hon bara tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 LunCh - Osäker men trevlig. Åå jag vill ge dig en varm puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Säger hon Elander för att hon inte kan säga Aleksander?? eller har hon bara tråkigt Tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tråkigt Aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Kalan - Cykling. Cykling? Cyklar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Cortez - galen onödig 2pac nörd Grim - onödig "skutvapen" nörd som jag ej gillar pottzork o hemulen - ägzor på forumet frenzy - oxo ägzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Cortez - 2pac Pottzork - en sork helt enkelt Hemulen - tunnelbanan Grim(BACK - Brittisk anarkist på 90 talet P-C - PC HOWHOW - tomten Tackleberry - Huckleberry fin (stavning) The_Dude - DUUUUUUUUUUUUUUDE! emo - Skor. huh Redigerad 23 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Ifrågasätt mig inte. Ni kommer ändå inte förstå om jag förklarar, det är för invecklat... Tackleberry: Mogen, intelligent kille med grymma Photoshop-arbeten. Allvarligt, det där var riktigt snällt skrivet. Tack! Redigerad 23 juli, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Toki - Var det han som hade en "tvilling"? "hade en tvilling"? Svar:Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Funnylin: Angel (som i Buffy) Cortez: Orlando Bloom, Legolas Grim: VapenPojke Arvid: Super Jens P-C: Paper-Cut LunCh: Mat Tackleberry: Tac, Bärry Hallon Yoghurt The_Dude: En gubbe som står med blänkade solglasögon i öknen och Dricker Kaffe på ett IT cafe/ En gubbe med skägg som laddar en Pistol. BroDD: Guiled_c_Unt Bär: Blåbär Arman: Nombera 10, Zelda Ace: Esset i kortleken.. xstreem: Blockland, Pygme'eer Crice: HAZA! Kaboom: Atom Orkar inte göra mer... ( :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) P-C: Datorn Redigerad 23 juli, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Elander så tänker jag på.. usch!!!! Edit: PGA din singnatur Redigerad 23 juli, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Crice: HAZA! Nej nu... El Gordo skulle vara mycket vred på dig, meng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Korven - med bröd Sikorka - The Ring Grim - Guns BroDD - Jobbig tomte Green_Goblin - Grön Monster(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Crice: Heil Hitler , Kris Vet inte varför.. Hmm jo han trackade ner på mig och mina fåglar. Efter det har jag vart lite Vre på han men han är en go kille om man tänker efter Kaboom: Kunglig GTA moddare som har lite dåligt temperament. (Hadde iaf, Vet ingenting om hur han är nu) Redigerad 23 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vet inte varför.. Hmm jo han trackade ner på mig och mina fåglar. Hmm... fåglar? Har dessvärre inget minne av några fåglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts