Tackleberry Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 _EmiL_ - Ett litet, litet barn. MetoC7 - Ett litet, litet barn. JAg blir ledsen :'( :'( Jag jämför inte och jag bedömmer inte. Att jag tänker på ett litet barn har inget med dig att göra, utan med namnet Emil. Förlåt om du blev sårad. Kan tillägga att jag inte menar något illa mot någon i listan. Det jag skrivit är det jag tänker på, inget annat. Visst blir jag inspirerad av hur vissa är, men det gäller inte hos alla på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 _EmiL_ - Ett litet, litet barn. MetoC7 - Ett litet, litet barn. JAg blir ledsen :'( :'( Men vad ska man tro om dig när du beter dig som du gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hew- en uggla Kul, att vara omnämnd här, men uggla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Men vad ska man tro om dig när du beter dig som du gör? Äh dra och lek med jordan!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Kan tillägga att jag inte menar något illa mot någon i listan. Det jag skrivit är det jag tänker på, inget annat. Visst blir jag inspirerad av hur vissa är, men det gäller inte hos alla på listan. Tvättmedel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tvättmedel? Ditt spöke har ett rent lakan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tija - Dålig humor. What the fuck?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag har bara fått snälla kommentarer, kasta lite skit på mig också, det kan vara nyttigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag har bara fått snälla kommentarer, kasta lite skit på mig också, det kan vara nyttigt. .nää, The Dude är väl ett 3vligt fredligt namn som inte väcker några negativa känslor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Som vanligt blir jag utelämnad . Guitar_fucker: Tänker på Angus Young (ingen aning varför) Cortez: Mig själv. ( Dock i femman då jag lyssnade på Tupac och 100% säker på att Tupac lever) Hew: Den där sandalen i hans avatar GTApimpfoolife: Denna smiley P-C: En lååång kille SlewMe: Den där pokemonen som hetter Snoraz eller vad han nu hette (Nu lekte jag cool genom att skriva fel namn för jag vill inte att ni ska tro att jag gillar pokemon för det gör jag inte och jag är inte gay. Det riktiga namnet är Snorlax) Arman: Min kusin som heter Arman Anathema: Anthem leftbehind: Eric Clapton PluOnts: giftig gas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Cortez: Mig själv. ( Dock i femman då jag lyssnade på Tupac och 100% säker på att Tupac lever) Ah, det är tråkigt att folk slutar tro på det som är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ah, det är tråkigt att folk slutar tro på det som är sant. Då skulle han väl återvänt den 13 September 2003? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Då skulle han väl återvänt den 13 September 2003? Vem har sagt att han väljer att komma tillbaka överhuvudtaget? Man kan bara hoppas. Dessutom kan man tolka "komma tillbaka" på olika sätt. Just 2003 släpptes en freestyle från ingenstans, en radiostation fick tag på den, och det låter verkligen som Tupac(eller snarare Makaveli som han heter idag) på den. Har inte lagt upp den för allmän beskådning i tupac-tråden ännu. Redigerad 22 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Lista...: Ebeeto - Brossan!! Stora_Tomtefar - Bästis, Speedo... Leftbehind - Hårdrock och Slipknot... Vet inte varför... The Dude - Tihi! Skojig kille! BroDD - Märklig avatar... Cortez - 2pac forever... StellHell - Läskig... KalleR - Tråååkig... Kariya - Smileys Hemulen - Bannad... snyft... Darkjak - Hrm... Har inte samma åsikter som jag = konstig... Pottzork - Samma min på alla kort, tråkig... P-C - Pappersfigurer! MetoC7 - "Vad betyder runka?" Xstreem - Kul!! Funnylin - Myskille... Hultenius - Da King... Siana - Bästis! Toki - Var det han som hade en "tvilling"? Pico - Liten (picco betyder lite på finska...) IceBear - Cool isbjörn... Typ. vinnecool - Buuuuu! (spöke, alltså....) SlewME - Moderator, av någon anledning... Glockalnet - Lägre än allt... Howhow - Aladdin! Europén - Patriot. Panimala - Olika djur... Sikorka - Påminner till namnet om Siana... Blandar ihop dem ibland... Weener - Korv! Ace - Killinggänget, skojiga glasögon, pooler och ett litet barn. IceCandy - Liten tjej Arman - Nummer tio! guardian - Maffia... Kalan - I'm gonna smurf my smurf with the other smurfs... chiligr - Ödlor. kattälskaren - Katter! felshoe - Fel sko? Grötmannen - Gröt Zack - Hmm... Kompisbror? SpokPlumpen - Kalle Anka Master_sage - Var det HAN som "hade en tvilling"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vem har sagt att han väljer att komma tillbaka överhuvudtaget? Man kan bara hoppas. Om 7 teorin hade funkat så hade han väl återvänt enligt tupacfans. Förresten hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 SlewME - Moderator, av någon anledning... Pga, Webbforum.com, Beffo webbhotell, Communityt eller annan anledning? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Om 7 teorin hade funkat så hade han väl återvänt enligt tupacfans. Förresten hur gammal är du? Kolla hans profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Pga, Webbforum.com, Beffo webbhotell, Communityt eller annan anledning? . Nja, det är nog för att ditt namn låter väldigt moderatigt.... SlewME liksom... Duh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Glömde Crice i min lista. Crice: När jag hör hans namn tänker jag "kungen på forumet" typ. Vet inte varför eftersom jag är ju kungen här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 eftersom jag är ju kungen här! Jaha... Därför jag knappt vet vem du är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts