P-C Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 P-C - Killen med handstilen, trevlig. Huh? Handstil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Huh? Handstil? Du skriver Akaast så fint. Det är handstil.. Du vill inte se min, ser ut som om att jag går i 4an. Redigerad 22 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Noxzist - Schysst nu, men var inte det den där jobbiga jäveln när han registrerade sig? What? Du har nog babblat ihop det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Här kommer min lista. Alla namn som nämnts i denna tråd finns med, även de som skrivit i denna tråd. Största listan hittills alltså. (jag har tråkigt just nu... ) Aja, här är listan iaf: Leftbehind - En person som är lite efter. The Dude - En grym kille som gillar film. BroDD - En liten unge som käkar snor. Cortez - En kille som inte viker ner sig, aldrig. okka - En blandning av kaktus och en skådis från en äldre film. GTA3_FREAK - Någon som har dålig fantasi, därav "GTA" i nicknamet. Crice - Powerful! Ceone - Har med den italienska maffian att göra... StellHell - Överkåt som har problem med alkohol. KalleR - Grym på det mesta. Frenzy - Aggresiv, men riktigt trevlig när han vistas med "rätt" männsikor. skribb - Satanister. Topp3 - Headbang. Kariya - Hockey. Noxzist - Alkemist/rock. A.A - Amerika. qouad_Gta - Konstig stavning och dålig fantasi, därav "GTA" i nicknamet. Grim(back - Dålig uppväxt, dåligt självförtroende. Kaboom - Datorer. Marklund - GTAStunting.com. Hemulen - Mumin. Azore - Volvo. Darkjak - Skolan. Maxz - Johan Rheborgs haka. tommy killer - BF2. _EmiL_ - Ett litet, litet barn. R2D2 - Starwars. Pottzork - Lodis. P-C - Nörd. MetoC7 - Ett litet, litet barn. Xstreem - Fluffo. thotim - Patriot. Arvid - Klokhet. Funnylin - Skrattretande. Dirtbag - Kattskit. Hultenius - Respekt. Bullet - Patron. Siana - Blå. Hew - Barfota. _-MadeMaN-_ - Madness. Flanders - The Simpsons. Elander - Ett litet, litet barn. Toki - Troll. Anathema - Amerikansk serie, konstigt nog... Pico - Italien. IceBear - Isbjörnar. Ronin - Sagan om Ringen. vinnecool - Tvättmedel. Redrom - Bedroom. Alpha - Grek. SlewME - Webbhotell. Glockalnet - Glocalnet. Mahalo - Vettig journalist. Bjorneman - Björnar. quicksilver - Quicksilver. SAAB - Volvo. Conny_S - Gubbe som orienterar. P-C 2 - Kopiator. P-C 3 - Kopiator. pKz - Konsonanter. VickeX - Gunde. Sniper - Vapen. Howhow - Aladin och Paradis. Donkeey - DK. Add3 - Basket. Radiuz - Ozzy Osbourne. Europén - Patriot. Panimala - Älgjakt. Colan_K - Kola. Oskarofrya - Oskar. Luddee - Photoshop. Visse - Kisse. Copstar - Bilar. Sikorka - Ett öga. Jacker - BF. Weener - Busringning. Ace - Poker. Alexzander - Ett litet, litet barn. Vice. - Mr. Bean. IceCandy - Tjejer. berit - Arne. beat - Musik. ^MeTaNoLiC^ - Ostädat. Arman - Link. guardian - Dungeon Keeper. GTaJäGaReN - Oldie. AE_Dave - Amerika. Kalan - Cykling. Pain To ThE MaX - Taggtråd. chiligr - Chili. GEAS - Gitarr. Valle-Ball - AC/DC. Tija - Dålig humor. emo - Skor. kattälskaren - Djur. Krax - Kråkor. 3reZZ - Z. don_salvatore87 - Amerikanska bilar. felshoe - Lotto. oldsmobile - Oldsmobile Grötmannen - Gröt Zack - Kniv. SpokPlumpen - Spöken. Master_sage - Trollkarl. CurunirOfValinor - Riddare. Kan tillägga att jag inte menar något illa mot någon i listan. Det jag skrivit är det jag tänker på, inget annat. Visst blir jag inspirerad av hur vissa är, men det gäller inte hos alla på listan. _________ Fan det var värre en jag trodde. Aldrig att gör något som det här igen, aldrig! :'( Redigerad 22 juli, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 vinnecool - Tvättmedel. Tvättmedel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) P-C - Nörd. Heyhey! Mitt nick har inget att göra med datorer. Dock är jag ingen nörd. Jag gillar bara att sitta vid datorn till fyra. är det fel? ÄR DET?! EDIT: dumma quote Redigerad 22 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vart är jag jag måste SYNAS. och det kommer jag att göra snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Här kommer min lista. Alla namn som nämnts i denna tråd finns med, även de som skrivit i denna tråd. Största listan hittills alltså. (jag har tråkigt just nu... ) Aja, här är listan iaf: Leftbehind - En person som är lite efter... osv Du verkade få med de flesta på den listan. Känner mig hedrad av att förknippas med Rheborgs haka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) *BORTA* Redigerad 22 juli, 2005 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Varför jämför du mig med MetoC7 Varför gör jag det? Gör jag det? Var? NÄR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Härligt Tackle... Mer än 30 men lite dåliga beskrivsningar. Korta. Annars ägd... Oskar of Rya. Hmm ja han bor i en by (?) som heter rya... Och jag Gunde... Ja.. EDIT: Cortez: Bra du också Gtajägaren: Snäll trollkar Schysst rolig och sist men inte minst: Gillar Krussiduller. På tal om det... Krussidull 4 life Ce ya Redigerad 22 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Varför gör jag det? Gör jag det? Var? NÄR? _EmiL_ - Ett litet, litet barn. MetoC7 - Ett litet, litet barn. JAg blir ledsen :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 _EmiL_ - Ett litet, litet barn. MetoC7 - Ett litet, litet barn. JAg blir ledsen :'( :'( Det var inte P-C som skrev det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Noxzist - Alkemist/rock. Alkemist? hur kan du tänka på de? säg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 _EmiL_ - Ett litet, litet barn. MetoC7 - Ett litet, litet barn. JAg blir ledsen :'( :'( Han säger ju bara sanningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det var inte P-C som skrev det Ojjjj DUM!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) .ostädat? BroDD = broderi.. P-C = nån sorts nörd.. SAAB = liten pojke vars föräldrar har kört SAAB i hela sitt liv.. 3reZZ = Rob n' Raz.. Karyia = rysk tundra.. Panimala = gosedjur.. Redigerad 22 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ojjjj DUM!!!!!!!!!!!!!!!!! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) P-C = nån sorts nörd.. Amen !!!!! Vad tusan! :'( Redigerad 22 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tack. JAg mena mig sj!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts