P-C Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) P-C / P-C 2 / P-C 3 - En kille med flera konton Tyvärr så har jag bara ett. Misstänker dock att P-C-3 är min kompis Andre. Är dock inte säker. Redigerad 22 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Cortez-Tupac eller Vice City Flanders-En hund Elander:En Vattenmelon P-C- En kille med lockigt år och blommig skjorta Grim:En spritt språngande galen takhoppande vapen-nörd. pKz:The Shining(kan någon komma på varför?) Leftbehind:Ett lättretat slipknot fan Skribb:Djävulens budbärare Och sist men inte minst... Toki-Ett gammalt hedligt sega spel ... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Topp3: En muskulös kille . Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Någon som orkar göra en lista med typ 30 personer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Någon som orkar göra en lista med typ 30 personer? Imorgon isånnafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Någon som orkar göra en lista med typ 30 personer? Lätt... säg 30 namn så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Lätt... säg 30 namn så. Ta med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Azore: En rosa bil. Add3: Den där bruna saken och scooters. Funnylin: Drakula Radiuz: Ozzy xtreem: Kort, långhårig pöjk i en brottartrikå. Europén: Hienrich Himmler. Toki: Beatles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Lätt... säg 30 namn så. VickeX: Panimala. Quoad_GTA Colan_K Oskarofrya (Inte så himla aktiv här längre ) Luddee A.A Flanders Okka Xtreem Visse Copstar Sikorka BroDD "Jacker Weener Ace" Sniper (A.K.A Snajpper) Nu kan några till komma med fler namn :rolleyes "Tack Maxz" Redigerad 22 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Toki - Salad Fingers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 VickeX: Panimala. Quoad_GTA Colan_K Oskarofrya (Inte så himla aktiv här längre ) Luddee A.A Flanders Okka Xtreem Visse Copstar Sikorka BroDD Nu kan några till komma med fler namn Jacker, Weener och Ace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Crice - Skön snubbe med humor.. Cortez - Tack, du förstår mig.. Love you . P-C - Killen med handstilen, trevlig. Alexzander - Finns det någon mer jobbig? Hultenius - Tyst men cool Frenzy - Föredetta eller fortfarande medlem på Beffo Webbhotell? BroDD - Usch. Alpha - Ingen erfarenhet av mer än att han verkar trevlig. skribb - Dryg. Vice. - Trevlig, vuxen. Arvid - Sköter sitt jobb. Grim(back - Här snackar vi attityd problem? Kariya - Ingen erfarenhet av tyvärr. The Dude - Mogen för sin ålder.. Skön. SlewME - Ska inte tala om mig själv, kan uppfattas som skrytit. Toki - Är inte det han som hade tvillingbror? som visade sig vara han själv. HowHow - Nu är det jul alla barn. Topp3 - Gillar den grabben. IceCandy - Shake yo ass biatch.. Skoja. En helt vanlig tjej med ett ballt intresse. Sniper - Pang! Headshot mathafakka! Noxzist - Schysst nu, men var inte det den där jobbiga jäveln när han registrerade sig? Det är vad jag tänker om dessa personer när jag hör namnen. Redigerad 22 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Du kan ta med mig! (Sniper) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hahha tänker folk på mördare o nox spelet genom mitt nick? haha Conny S: ambulansförare (har en polare som heter så) Cortez: liten hipp hoppare ? Maxz: maxi! Flanders: killen i simpsons, mustasch o glasögon Stellhell: en kille med dildos som han slår sina polare med kariya: hockey! Grim (back: en kille som e vapen gay stavar kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Topp3 låter som - "Och här har vi **** med låten **** på 3:e plats." Redigerad 22 juli, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 SlewMe: är fortfarande kund... har dock varit väldigt inaktiv.... men har något på gång.. hoppas du inte tar bort kontot bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hehehehe brukar aldrig va med på sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 ! berit: Alkoholist beat: Trevlig. ^MeTaNoLiC^: Volvo 240 Arman: Zelda. guardian: Mafia! GTaJäGaReN: Smilegubbe. AE_Dave: Skägg! Kalan: Smurf. Pain To ThE MaX: Kunnig Tackleberry: Bär. thotim: Hans avatar. chiligr: Chili. GEAS: Gas Ronin: Hans avatar. Valle-Ball: AC/DC och Valle-Balle. Tija: Anders och Måns emo: Bilden på dig och dina kompisar. kattälskaren: En katt. Krax: Kråka eller någon som är hes. 3reZZ: Derbi Senda. don_salvatore87: Bilar och rugby. felshoe. Fel sko. oldsmobile: En unge som är ute och cyklar, samt modellbilar. Grötmannen: Heaton Zack: Ett hjärta. SpokPlumpen: Skalman och pottzork. Master_sage: Tokis tvilling. CurunirOfValinor: The Truth. Mahalo: En man med hatt. IceCandy: Skägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Siana - En tjej ifrån Turkiet Tunisien, ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) VickeX - Diskmedel - Panimala - Djur - Quoad_GTA - Svenskar Colan_K - AK47:a oskarfrya - Finne med finnar Luddee - WoW-tråden på forumet A.A - Diktator Flanders - Simpsons Okka - Filosof och dektektiv Xstreem - Kort kille med långt hår Vigge - En kille som kan mycket om allt. Copstar - Poliser Sikorka - Trevlig kille BroDD - Kaxig Crice - Maffiastyle. P-C - Spel och rit-nörd. Alexzander - Ingen kommentar. Hultenius - Hitler Frenzy - Hårdrockare Alpha - Trevlig skribb - Smart snubbe med annorlunda hårfärg Vice. - Vuxen, trevlig, seriös Arvid - Skön moderator med bra dator Grim(back - Jag är bäst på forumet på att modda!! Kariya - Fisk, haj! Trevlig snubbe. The Dude - Irländare - Trevlig SlewME - Härlig kille, trevlig Toki - Trevlig och knäpp HowHow - Aladdin 4 ever! Topp3 - Svartvit IceCandy - Olala Donkeey - Donkey Island eller vad det där spelet heter nu igen... Sniper - Trevlig, gillar även färgglada saker. Ando - En and i en damm. Skrev vad som ploppade upp i huvudet på mig... Redigerad 22 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts