vinnecool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) vinnecool - Spöke! Cortez är den enda som har en uppfattining av mig... som ett spöke... Vad förolämpad jag blir... :'( P-C: Liten småkaxig robotliknande sak som ritar mycket hela tiden. relativt trevlig. P-C 2: Liten datornörd? P-C 3: Liten. Redigerad 22 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Cortez är den enda som har en uppfattining av mig... som ett spöke... Vad förolämpad jag blir... p-c: Liten småkaxig robotliknande sak som ritar mycket hela tiden. relativt trevlig. p-c 2: Liten datornörd? p-c 3: Liten. Jag tänkte just på det för jag blir påmind om din avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) conny qouad_Gta - Japan Cortez qouad_Gta - Svenskar! Haha hur tänker du då? jag blir absolut inte sur(kul att bli nämnd) Redigerad 22 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tommykiller : En snubbe som leker cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tufft detta är Att jag har fått bort stämpeln som en spammer som sitter och pumpar soad i högtalarna:P Cortez - En schysst kille som kan vara lite väl självsäker ibland P-C: En kille..... som gillar att ria...hmmm ja... Tommy_Fido: Jävligt schysst kille som jag blivit bra polare med :P Pico: Snäll grapp som älskar musik ? Kommer väl fler.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Tommykiller : En snubbe som leker cool Jag leker inte cool jag är cool. Jag brukar andvända den smylisen som en alternativ sig. Har bara blivit vanna att den kommer upp så den är officielt min andra sig. edit Cortez=2pac som äger i Californa Love m.m Redigerad 22 juli, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 SlewMe - En trevlig kille helt enkelt. Pottzork - Spammig som fan, men rätt skön. Hemulen - Obemärkt tunnelbanetönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Fattade inte först. trodde det var en SAK eller en bild man skulle säga. pKz: skryter om sin tjej och berättar gärna sexnoveller. dock trevlig leftbehind: pessimistisk musik-fantast med en mörk bakrund. SlewMe: vuxen, snaggad kille med administrativa egenskaper på sina hörn på webben Cortez: tupac? Frenzy: Tuff på ytan, mjuk som kola på insidan :"> Vinniecool: spöke. lite mystisk. Grim: liten pojke med en dålig uppväxt. umgås antagligen med fel folk. Crice: filosofisk, social och civiliserad. en välupfostrad pojk. Arvid: finnig typ med alldeles för stora kläder. Siana: Rosahårig snel hezt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Skribb - Djävuls-dyrkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 SlewME: Masochist? Muahahahah, Några argument för det? Har aldrig blivit kallad för det men vafan, man lär sig något nytt varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Cortez: 2pac diggande "yo dude"-kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Flanders i Simpsons. Jaha Tänkte inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Muahahahah, Några argument för det? Har aldrig blivit kallad för det men vafan, man lär sig något nytt varje dag Du heter ju SlewME(SlåMig)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Du heter ju SlewME(SlåMig)! Haha, humor . Där var du fiffig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 JAg tänker på NASA när jag läser Alpha' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Först vill jag bara säga: No Offence Cortez - Lyssnar på Tu-Pac (2-Pac(?)) Left Behind - Slipknot fan Frenzy - Metal/Hårdrock Grim (back - Ensam , älskar Hentai Hultenius - Proggramerings-fixerad Howhow - Aladin fixerad Quoad_GTA - Mexico P-C / P-C 2 / P-C 3 - En kille med flera konton R2D2 - Star Wars fan Redigerad 22 juli, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 ! pKz: Stalin och någon med långt hår. P-C: Robotavataren. Arvid: Tillbakadragen typ som kommer med klyftiga svar när man minst anar det. Cortez: Din avatar. The Dude: The Big Lebowksi. SlewMe: Slev mig (en slev/sked). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag tänker på diskmedel när ja ser VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag tänker på diskmedel när ja ser VickeX Jo tänkte jag också på när jag bytte nick. Det var därför jag bad Matias (Mathias?) göra en sån signatur åt mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Topp3: En muskulös kille . kariya: A kariya smile... Frenzy: Simon Okéus i min klass. Alpha: En 20-åring . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts