skribb Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Skribb: Besserwiesser....lite iaf. Aargh, dayum! Antar att jag är det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Redrom: idiotisk fjant som borde hålla käften istället för att yttra sina idiotiska åsikter... Så har jag uppfattat honom iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Leftbehind: nån som tycker mycket om hårdrock Här har vi en kille som förstår Crice - Cigarrökande snubbe. Cortez - 2pac anhängare. Ronin - Hiphopsnubbe från Örebro, som jag Skribb - Som på sin avatar. Frenzy - Kille som fortfarande antyder att Metallica är bättre på scen än Iron Maiden Icebear - Isbjörn. BroDD - En provocerande jävel. Redigerad 22 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Crice - Cigarrökande snubbe. Om bara jag hade pengar nog... bleh, vad tror ni om mig? Bara Alpha har ju hajat min egentliga personlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Han har väll delvis rätt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Nu ska jag beskriva en hel del...Eller vad jag tänker på. leftbehind - Hårdrock the dude - irländare frenzy - metallica noxzist - Mördare qouad_Gta - Svenskar! Maxz - Nån snubbe som heter Max tommy_killer - BF2-nörd EmiL - HeatoN R2D2 - Utomjordingen E.T(inget illa ment, men när jag såg ditt namn så kom han faktiskt upp ) P-C - CS Dirtbag - Mcdonalds!(och lite hiphop smyger in i bakgrunden ^^) Siana - En feminin kille Toki - Nån tokig snubbe Flanders - Flanders i Simpsons, duuh Anathema - Hitman? Alpha - Beta skribb - Hårdrock generellt sett vinnecool - Spöke! Redigerad 22 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 the dude - irländare Hmm undrar varför. Cortez: En kille med extremt bra självförtroende, i vissa fall lite väl bra. Men ändå en skön forumit som står för vad han tycker. Crice: Interlektuell livsnjutare som egentligen inte platsar på GTAsajten, alldeles för banalt för honom. Skribb: Haha, minns fortfarande när han lurade i oss att han tände starkt på blodporr och sa nåt i stil med "min syster skär sig, ganska snyggt faktiskt, men mamma blir galen" Haha. Hultenius: Jäkligt anonym, om man vill ha det minsta personliga ur honom får man bläddra tillbaka långt, till sitens början. To be continued. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Skönt att folk fattar att man inte är efterbliven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Stell Hell : En porrfilms regisör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Glockalnet - Glocalnet.. vet inte varför jag förknippar han med det. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Första tanken när jag hör dessa namn: leftbehind - filmen The Signs, med Mel Gibson the dude - postal frenzy - is noxzist - spelet Nox qouad_Gta - Japan Maxz - Nån gammal uppfinnare tommy_killer - Vice City EmiL - Blond R2D2 - Star Wars P-C - Någon som slickar på fingrarna vid en datorn med heltäckningsmatta Dirtbag - En svart jordpåse Siana - En tjej ifrån Turkiet Toki - En tokig människa med hår åt alla håll och kanter Flanders - Åska Anathema - Opera, Tomb Raider Alpha - Något väldigt ljust och glest skribb - Mängder med småkryp StellHell - Albert Einstein Crice - ganska krispig choklad BroDD - Mörkt bröd KalleR - Far Cry och JL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Första tanken när jag hör dessa namn: EmiL - Blond HUr visste du att jag var blond!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Fan vad alla ska förknippa mig med starwars Okej...jag kan förstår det iofs. Ingen mening med mitt namn, det bara kom upp. Men iaf, det är det sämsta jag vet. Och senaste filmen var ju nästan pinsam att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Första tanken när jag hör dessa namn: EmiL - Blond P-C - Någon som slickar på fingrarna vid en datorn med heltäckningsmatta Dirtbag - En svart jordpåse Siana - En tjej ifrån Turkiet Toki - En tokig människa med hår åt alla håll och kanter skribb - Mängder med småkryp StellHell - Albert Einstein Crice - ganska krispig choklad Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 HUr visste du att jag var blond!! Han kanske såg det på din bild Under allt grått hår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Crice: Interlektuell livsnjutare som egentligen inte platsar på GTAsajten, alldeles för banalt för honom. Livsnjutare? I wish. Mjaja... [Notera att denna lista bara speglar mina värderingar, så ta inte illa upp, och don't get your hopes up...] skribb: Hårdrockslyssnande larvpotta med grymma dator-skillz. Topp3: Välartad Metallica-fan, trevlig. Cortez: Trevlig. Stort självförtroende. Pico: The Man. BroDD: Omogen spammer. Dyslektiker. SlewME: Mogen kille som kan föra sig på internet. Ten points. The Dude: Bra värderingar, fint ordförråd... Mahalo: GTAsajtens H.S Thompson. Dr. Gonzo, woohoo. okka har jag redan förklarat. Aye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Eller kanske utgick från Lönneberga-Emil? Edit: Crice: BroDD: Omogen spammer. Dyslektiker. Där har vi det! Redigerad 22 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) SlewME: Mogen kille som kan föra sig på internet. Ten points. På det där kan jag hålla med om. Ja, vad jag tycker är att han är trevlig online. Redigerad 22 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 .w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vinnecool: En kille som är cool och dricker vin! SlewME: Masochist? Bjorneman: En gosig björn. quicksilver: giftig jävel! BroDD: båt?? SAAB: En bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts