Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Han som blir sur på ALLA med dåligt argument. Mhm, suuure. Jag tror vad jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Bullet- ett skott Hew- en uggla Cortez- gudfadern :"> leftbehind- e lıte efter _-MadeMaN-_ -... en galen man eller en fıghter Flanders- flanders R2D2- starwars Elander- ett marke for regnklader Kopıerade de som var ınne pa allmant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 leftbehind- e lıte efter På vilket sätt är jag efter? Siana - En liten tjej som är jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 På vilket sätt är jag efter? Siana - En liten tjej som är jobbig. Men dıtt skabbıga helvete! Man skulle skrıva det man tankte pa, och eftersom du heter Leftbehınd sa tanker man lamnad efter! For dın ınformatıon ar jag ınte en tjej... Aven om namnet slutar med a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Är det något haywire med min dator eller är Sianas bokstäver väldigt underliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Är det något haywire med min dator eller är Sianas bokstäver väldigt underliga? 'Prickarna' på hans bokstäver verkar tydligen inte funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 När jag ser Crice tänker jag på cricket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 När jag ser Crice tänker jag på cricket Då måste jag sakterliga ta ditt liv med en brevvåg, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 'Prickarna' på hans bokstäver verkar tydligen inte funka? Jag ar ı Turkıet och darfor kan jag ınte skrıva svenska bokstaver. Jag kan ıof skrıva vanlıgt i men det sıtter pa ett cp: ıgt stalle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Men dıtt skabbıga helvete! Man skulle skrıva det man tankte pa, och eftersom du heter Leftbehınd sa tanker man lamnad efter! For dın ınformatıon ar jag ınte en tjej... Aven om namnet slutar med a. Jag vet att du inte är en tjej, men jag tänker dig som en tjej, du tänker mig som efterbliven, jag tänker dig som tjej, dels för din avatar me nått pokémon helvete, o ditt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Då måste jag sakterliga ta ditt liv med en brevvåg, tyvärr. Men De låter ju rätt lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Cortez = 2pac lever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Cortez = 2pac lever Anathema = Anarkist Ta inte illa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Anathema = Hitman 2, första (nåja, andra) banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 @Flanders. tar inte illa upp.. but why you little @Crice Vet fick namnet därifrån Flanders: Okelidokeli Crice: Gangster från Cuba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Flanders: Okelidokeli Vad är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vad är det Seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vad är det Flanders i Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Leftbehind: nån som tycker mycket om hårdrock Crice: En Cool kille med mycket respekt Cortez:Tupac eller Colonel Cortez Pico: Gurka??? IceBear: En Isbjörn! Hultenius:En mäktig Ledare! _Emil_:en liten pojke Ronin:Nån som dyker!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Crice: En Cool kille med mycket respekt Haha, så ska det låta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts