Sikorka Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Sikorka: Öga, pygmé och CS Kunde inte beskrivigt det bättre! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) .mhm, P-C: Kalle & Hobbe nöffe? Bullet: Härman hedning freak Stellhell: Blir konstig av småbarn Sofie?: Mjo, hon är ju lite sex interesserad! Sikorka: Pico: Rolig på msn, samt att jag ser honom som en ganster-liknande-ungkarl-som-luktar-svett-under-armhålorna-och-röker-cigarr-pojke Panimala: BF2 pojke, vill du lira ngn gång? Redigerad 26 juli, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 MyStiC - Dark elf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Kan jag också göra. Så fort man gjort nåt som inte passar så griper du tag i en som en stor bamsebjörn Jaså, ja det var väl som självaste gubben i lådan :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Frenzy - Cliff Burton helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 När jag ser Lindström tänker jag på en tjänsteman runt 40 kanske, som sitter på kontoret och inte jobbar, utan sitter och skriver på forumet. Vettefan varför, men det är min spontana tanke.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vad tänker folk när ni ser mitt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vad tänker folk när ni ser mitt namn? Moron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Moron Lol Jag tänker på nån italienare som röker en fet cigarr Redigerad 29 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 När jag ser Lindström tänker jag på en tjänsteman runt 40 kanske, som sitter på kontoret och inte jobbar, utan sitter och skriver på forumet. Vettefan varför, men det är min spontana tanke.. Lindström = biff alá Lindström. Det e köttfärsbiffar med rödbetor i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) När jag ser den här smiliesen så tänker jag på stellhell Redigerad 29 juli, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 RadiuZ - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 :'( = Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) PluOntS - Planeter och rymden skribb - Skrubb Slippy - En hal ål GiZmo - En varg och Doom 3 Stoffe - Någons polare Ferizi - F1 och konstig sperma xstreem - xstreemt kort KalleR - Volvo och Photoshop Pain To ThE MaX - Smärta kariya - Freddy Krueger-fan Alpha - "Alpha, Alpha!" tror meningen används som hälsningsfras i nån asiatisk actionfilm. Anathema - Anna Tema? Vice. - Vice City Mr.Magic - Wildstyle FM, Pirate Radio Lindström - Cykling Jacker - Biltjuv StellHell - Kläder från BR samt mitt egengjorda gamla Vice City-skin föreställande StellHell. Publicerades aldrig, och fult var det Patrik - En blå humla Maxz : Lan okändsoldat - Krig Ace - "Is" på skånska (ejs) vinnecool - Ett spöke som snurrar leftbehind - efterbliven (inte som person) The Dude - The Big Lebowski Sikorka - Ärtor nexus - Asiatisk motorcykel? P-C - CS! LunCh - Matrast och blod! Foo - FU (förkorning av Fuck You) RavenE - Datorspel Crice - Knapriga chips. Ebeeto - Natthumor och bajs. Panimala - Gosedjur? SAAB - Jättevågen i Thailand Weener - Jim Carrey Frenzy - "Kill Frenzy!" Cortez - hiphoppa, gangsta motha focka! jaeger - Jägermeister Joey - TV-serien "Vänner" emo - EMU. Green_Goblin - Ett grönt troll Sniper - Konstig avatar tommy killer - Mr. Vercetti Tija - Anders & Måns samt tiokronor Hew - Den tazmanska djävulen? Elander - Meloner Siana - Tycker om sin mamma BroDD - Hans pappa ser ut att spy! TackleBerry - "Polisskolan" och Photoshop! Toki - Från vettet Korven - Idrottsplats SlewME - Spya eller slime BjorneMan - Björne och Snigel _EmiL_ - Heaton ^MeTaNoLiC^ - Metanol och motorsågar Noxzist - Dunderklumpen Flanders - Volleyboll och Leatherface Donkeey - King Kong? ZcruweN - Korköppnare qouad_Gta - Låda Ceone - The One p-c-2 - Dålig fantasi Conny_S : Stenhård militär R2D2 - Star Wars Dirtbag - Träningsscenariot till HL-expansionen Opposing Force Sofie - Marilyn Monroe Redigerad 30 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) *Massor av namn* Ahaha xP. Ownage, *Stolt ickenämnd xP* Blues - Blåsväder. StellHell - Busshållsplats i helvetet. HowHow - Rappande Aladdin Ronin - Limp Bizkit..? Kalan - Smurf Funnylin - Dr Evil xstreem - långt hår. Frenzy - Påminner mig om en vän jag hade förr (FrozenSoul), beror nog på F:et. okändsoldat - Krigsintresserad forumare. pKz - Europen Europen - pKz Hultenius - Hultensius som jag alltid trodde han hette förr. leftbehind - Bra musiksmak. Weener - Korv. GTApimpfoolife - flitig och hjälpsam i SA delen. Cortez - Respekt. okka - Filosofen himself. Crice - Filosofen Jr. Panimala - Repliken "Ma Määäään" T-Ryder - T-röd BroDD - Vilt kakmonster Vice. - Bin Bean Redigerad 30 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Känner mig utanför nu. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ahaha xP. Ownage, *Stolt ickenämnd xP* StellHell - Busshållsplats i helvetet. HowHow - Rappande Aladdin Ronin - Limp Bizkit..? Kalan - Smurf Funnylin - Dr Evil xstreem - långt hår. Frenzy - Påminner mig om en vän jag hade förr (FrozenSoul), beror nog på F:et. okändsoldat - Krigsintresserad forumare. pKz - Europen Europen - pKz Hultenius - Hultensius som jag alltid trodde han hette förr. leftbehind - Bra musiksmak. Weener - Korv. GTApimpfoolife - flitig och hjälpsam i SA delen. Cortez - Respekt. okka - Filosofen himself. Crice - Filosofen Jr. Panimala - Repliken "Ma Määäään" T-Ryder - T-röd BroDD - Vilt kakmonster Vice. - Bin Bean Aj aj aj, jag kopierade bara Sianas namnlista och satte egna beskirvningar på. La möjligtvis till nått enstaka namn, men... Wu Zi Mu - Müssli Blues - Blåa blåsintrument Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Benvit - fotomodell Oh, man tackar. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Kaboom - Albert Einstein. Cortez - Vice City. Ace - En person som spankulerar ofta. KalleR - Studenten jag nyligen tog. En fråga dessutom: Varför tänker de flesta på datorer när de ser mitt namn? Redigerad 30 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 RadiuZ - RadiuZ- Menar du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts