Lindström Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Jag får väl tacka alla som skrivit något om mig (ingen) VickeX - Liten kille som verkligen försöker stava rätt! P-C - Sämst på 1.6! () Pani - Killen som sitter med ps hela dagarna! Ronin - Förortskille Nexus - Omogen Frenzy - LITEN hårdrockare! Redigerad 25 juli, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 KalleR - Mycket duktig på datorer och tekniska saker som gillar att studera Haha, på pricken, not hade 350p ig nu när jag slutade trean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 BroDD: Aha, han som hatar mig utan anledning. okka: Filosof GTA3_FREAK: Tystlåten gangster Crice: En gangster som gillar cubanska cigarrer Ceone: Kines StellHell: Killen som tycker han är bäst( ) KalleR: Snubbe som dansar i sitt rum till techno varje dag osv... Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Haha, på pricken, not hade 350p ig nu när jag slutade trean Hehe, jag ville vara snäll mor dig KalleR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vice.: du lyckades *** Pain To ThE MaX - Pain in the ass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag då :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag då :'( Du har blivit nämnd ett par gånger. Crice tänkte på den andra banan i Hitman 2 när han såg ditt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag då :'( Anathema - Ett annat tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vice.: du lyckades *** Pain To ThE MaX - Pain in the ass Jasså där ser man... Du borde lära dig lite av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jasså där ser man... Du borde lära dig lite av Vice. Tänker pain in the ass när jag ser namnet... du som person är säkert jättetrevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) No offence peoples. Mr. Magic: Kungen av mat Sikorka: Öga, pygmé och CS P-C: Headbanger GRIM(back: Mycket, mycket, MYCKET irriterande kille med kass attityd. HOWHOW: Aladin, vad annars? Vice: Alien Tija: Anders och Måns, Tojfells och Hipp Hipp Cortez: Hiphop, Tupac leftbehind: Kille som smetar nån skit i ansiktet (Left Behind-videon) BroDD: Jobbig person Kommer inte på fler... Btw. Stava mitt namn rätt, xstreem, inte Xstreem, inte Xtreem eller xtreem. xstreem helt enkelt. Litet "x"... Och glöm inte "s"... Redigerad 25 juli, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag då, säg nått taskigt om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag då, säg nått taskigt om mig En elvaårig mytoman som käkar snorkråkor hela dagarna, och själv tror att han är 16 år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Bah, är jag den ända som ingen har skrivit om? Stellhell: skön (nej, inte de sättet ) KalleR: cool snubbe P-C: framtida serietecknare GRIM(back: grym moddare leftbehind: efterbliven tjao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 En elvaårig mytoman som käkar snorkråkor hela dagarna, och själv tror att han är 16 år gammal. Sooooooft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 En elvaårig mytoman som käkar snorkråkor hela dagarna, och själv tror att han är 16 år gammal. Bullseye! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Bullseye! Inte direkt, jag är 14 och ingen mytoman och jag tror att jag är 3½ .. äter inte snor heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 skribb - björnklor. Du får gärna förklara dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Du får gärna förklara dig Kan jag också göra. Så fort man gjort nåt som inte passar så griper du tag i en som en stor bamsebjörn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ni som skrev att ni tänkte på en kniv när ni såg mitt namn får väldigt gärna förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts