Jacker Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 The Dude - Vänsterpartist som vid första ögonkastet verkar vara Moderat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Mr. Mister - 80-tals-sångare GTApimpfoolife - Fotbollskonfetti GRIM - Vapennörd helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 En alkoholist som dricker absint? Om man dricker absint har man stil och är knappast ute för att supa.. eller missbrukar du den Gröna Fen? Nej fan. Det är sant. Det är det folk inte förstår ju. Jag är en allvetare och livsnjutare i korta drag. Finns inget annat och säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Det första jag brukar tänka på. Jacker - ett snöre. The Dude - en öken. SAAB - en saab. Frenzy - musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jacker - Lång snubbe som gillar MGS & BF 1942. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Leftbehind - Någon som tappade kepsen från en båt. Cortez - Spannien. P-C 1,2,3 - vad fan. Hemulen - mumin. pottzork - soptunna. Grim(back - lie. saab - sablar. Ace - brottare. Spokplumpen - bläckfärg. KalleR - kaviar. Arman - Zelda. Kariya - Hockey. Vinnecool - bilar. nexus - lexus. alpha - spöken. tackleberry - Wilda Western. Siana - havet. skribb - björnklor. R2D2 - Kordinater. VickeX - som något besprutnings medel. maxz - en båt. Flanders - Simpsons granne. donkeey - träklubba. sniper - skytt. Frenzy - Fransman. Stoffe - soffa. kaboom - smart terrorist. Jaeger - jägare (soldat). MeTaNoLiC - Disel bensin. Kalan - AK 47. Sikorka - något slemmigt. Green goblin - Warcraft 3. Crice - mysli. Weener - bubblor. Jacker - HD snubbe. Qouad gta - Mexico snubbe som spelar gta. Ta inte illa upp grabbar. Kommer mera sen. Redigerad 26 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ace - brottare. Mmokey... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jacker - Lång snubbe som gillar MGS & BF 1942. Hur visste du att jag var lång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hur visste du att jag var lång? Tror att du har nämnt det någon gång, sen har jag väl ett bra minne . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Vinnecool - bilar. Konstigaste hittils! Det ända jag vet om bilar är diverse märken och hur en 240 ser ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Leftbehind - Någon som tappade kepsen från en båt. Haha SAAB - Volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Maxz - Djurgårdare Patrik - En geting Jacker - En jacka Ace - Ace = Äss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Kariya - Skräckfilmsnörd(ta inte illa up ) Ace - Pilot Curly - Pasta med sås Arvid - Nån liten gullig treårig pojke the-copy - En kopiator Funnylin - En vampyr blandat med en clown Benvit - fotomodell Stora_Tomtefar - Skogshuggare Frenzy - Iskall hårdrockare som hatar alla! Tux - edoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 The Dude - Vänsterpartist som vid första ögonkastet verkar vara Moderat. Nää orka vänsterpartiet. Jag vettifan var jag står, vill det bästa för folket helt enkelt men är ganska säker på att moderaterna inte uppfyller det. Och vafan, moderaterna, sossarna, same shit different name. Jag diggar Ohly dock, he got balls, I like balls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jaeger- JagÄger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vad tänker man på om man ser mitt namn då Nexus: En liten irriterande fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vad tänker man på om man ser mitt namn då Nexus: En liten irriterande fan. Internetcafé. och Blade Runner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 P-c : cp (inget dumt) A.A: GUUUUUUUUUUUU vad jobbig The Dude: jaj jöka gjäs nexus: lexus ´ leftbehind: "As I close my eyes, I feel it all slipping away. We all got left behind, we let it all slip away" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag tänkte lista alla Medlemmar på HELA GTA-sajten eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Foo - Kung-fu inspirerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts