RavenE Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Ingenting om mig? :"> Edit: Cortez - Hip Hop Funnylin - En rolig kille Hultenius - Hm...kan låta konstigt men: Nån mäktig grekisk gud eller nått sånt Redigerad 23 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Sen när tar man inlägg på Opium på allvar? Läste du mitt inlägg i Oskuld-tråden? Nope, ditt inlägg i "Fisting"-tråden, där du sa att om du skulle utöva någon sorts fisting så skulle det vara "anal fisting". Kanske bara var ett skämt, förvisso. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Nope, ditt inlägg i "Fisting"-tråden, där du sa att om du skulle utöva någon sorts fisting så skulle det vara "anal fisting". Kanske bara var ett skämt, förvisso. Va? Ett skämt? Skulle man skämta om ett så allvarligt ämne? Duh... Kan inte du komma över och röv-fista mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Bloody hell?! Nästan inga som skriver om mig! Fucking retards... Å andra sidan kan ju jag skriva lite: Tackleberry - Trevlig media- aktig snubbe! Weener - "Clown", rolig typ som kan få alla att skratta Panimala - Nåt grodaktigt djur skribb - Goth, Heavy Metal Crice - Knäcka fingrar, ben, etc Ceone - Frankrike, nåt franskt Funnylin - Rolig person, men som är väldigt misstänksam under ytan KalleR - Surmulen kille som bara gillar sig själv Cortez - Alldeles för envis kille som tror på saker som han vet inte stämmer StellHell - Festprisse som skulle kunna leva mer hälsosamt Arvid - En kille som alltid försöker visa sina ljusa sidor Frenzy - Halvkommunist Mr.Mister - Mytoman xstreem - Liten kille som "vänder kappan efter vinden" Pico - South Park, våld Topp3 - En kille som kan ha det hårt men försöker vara "egen" ... Alla jag kommer på... Over and out... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Panimala = gosedjur.. Naaaw... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) StellHell - Festprisse som skulle kunna leva mer hälsosamt Haha!! Håller med till 100%! Edit: Hmm...det går inte att skriva w o r d längre...Skriver man det, så blir det såhär: "Håller med till 100%!" <----skrev w o r d där! Redigerad 23 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Haha!! Håller med till 100%! Edit: Hmm...det går inte att skriva w o r d längre...Skriver man det, så blir det såhär: "Håller med till 100%!" <----skrev w o r d där! Åh. Du hänger verkligen med i svängarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Arvid: Kort snubbe som är väldigt data kunnig. Topp3: Tänker på glass. Ex jag tar en mjukglass med topp3. Skribb: Mystiskt person som ingen riktigt känner. Joey: Opel och Volvo freak. (Haha där fick du. Ingen hade ju skrivit om dig). KalleR: Volvo raggare. Hultenius: Härskaren. Leftbehind: Lite efter alla andra. Curly: Mannen som ska kopiera citat för senare användning. GTA3 freak: Forumets kom ihåg snubbe. Kommer inte på fler nu men skriver till om jag gör det. Edit: La till några. Redigerad 23 juli, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Åh. Du hänger verkligen med i svängarna... OFFTOPIC: Japp...visst gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Weener - "Clown", rolig typ som kan få alla att skratta Det stämmer väldigt bra. Annars var Joeys kommentar bra..."Weener - korv". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Crice - Knäcka fingrar, ben, etc ?? Jacker: En... ındıan? edıt: RavenE: Tarzan med Davy- Crocketmössa... Eller nat.. Redigerad 23 juli, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 ?? Jacker: En... ındıan? Jag tycker Jacker låter som en militär eller cowboy jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 vinnecool - Gillade laban när han var yngre! Bullshit, medans alla andra barn kollade på disneydags satt jag och kollade på allehanda porr och skräckfilmer! det är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag tycker Jacker låter som en militär eller cowboy jag. Jag tycker att Jacker låter som en Scräckfilmsmördare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag tycker att Jacker låter som en Scräckfilmsmördare!! Jo det stämmer ju också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 RavenE: Tarzan med Davy- Crocketmössa... Eller nat.. HAHA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Klockren! sitter här med biran och absinten. I korta drag, en vrickad alkoliserad raggare som är överkåt eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 R2D2: Les paul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 R2D2: Les paul Vaf... Min gura är inte ens värd att kallas det igentligen. Så kass är den. Jaja...snart blir det icefly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Klockren! sitter här med biran och absinten. I korta drag, en vrickad alkoliserad raggare som är överkåt eller vad? En alkoholist som dricker absint? Om man dricker absint har man stil och är knappast ute för att supa.. eller missbrukar du den Gröna Fen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts