Vice. Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Hahaha, tycker ni verkligen att jag är en "vuxen Mr bean!?" Har den bilden satt sig fast så hårt!? Jag som ska byta den idag! Och speciellt "vuxen" är jag inte. Jag är som en stor unge tycker tjejen... hehehe... Och, gör beredda för här kommer min lista: Leftbehind - En försiktig och lite tillbaka dragen kille The Dude - En snubbe som är lide fill med energi! Sjukt sprallig som alltid ska skämta och aldrig kan sitta still BroDD - En liten vildbatting på gränsen till problembarn. Men dock väldigt trevlig och rolig Cortez - En riktig hipphopp ganzta whannabee. Går alltid i hipphopp kläder med banderaz och säger wazzup man... okka - Smart GTA3_FREAK - en som är inne på GTA till 100% Crice - liten och skojfrisk StellHell - En riktig festprisse. Med ölmage och humor sitter han och solar i en solstol med en birra i handen KalleR - Mycket duktig på datorer och tekniska saker som gillar att studera Topp3 - Jäkligt rolig kille som lever för att vara ironisk. A.A - Gillar att ha ordning och reda runt sig. Lagar och regler är till för att följas, inte brytas. qouad_Gta - Ganska temperamens full som kan få spontana ryck att göra nått drastiskt Grim(back - Halvflummig kille Kaboom - Datorer är livet Hemulen - tycker om djur. Är inte medlemm men hade gärna gått med i en djurens rätt förening... om det inte vore för sina päron som säger nej Azore - Lång och långhårig bilmekaniker som gillar att mecka med bilar. tommy killer - ÄLSKAR filmen Scarface _EmiL_ - Liten, smal och ljushårig R2D2 - Har utan tvekan R2D2 som idol, tänka att vara en liten metalbit med hjul... Pottzork - Lodis. P-C - glasögon (tjoooocka) halvlångt hår Xstreem - Hårdrockare till tusen Arvid - Lungs och sannsad som lyssnar vad äldre säger Funnylin - klassens clown men smartare än vad han folk tror om honom ibland. Hultenius - Lungn, sansad och ordentlig person som jobbar och sköter sig. Väldigt ansvars tagande. Bullet - Patron. Flanders - Stort The Simpsons fan Elander - Ganska ung. Toki - Ganska ung Pico - Ungeför samma stil som Kenny i south park Ronin - Sagan om Ringen fantast vinnecool - Gillade laban när han var yngre! SlewME - Trevlig men blyg Glockalnet - Tycker om att hitta biliga saker så som internet abonomag telefon abonomang mm quicksilver - sportig typ SAAB - Intresse: Spel och bilar Sniper - GillarVapen. Howhow - Väldigt flummig men snäll Europén - Älskar att resa Colan_K - Älskar cocacola Sikorka - Tycker att GTA är okej men spelar mest för att ha nått att göra medan han sparar pengar till en ny CS skiva. (den gammla gick sönder pga slitage) CS is the shit!!!!! Jacker - Älskar Burger King Weener - Ganska nervös och orlig person Ace - Gillar spel med som innebär $$$ Alexzander - Ung Vice. - Rolig, spontan och man vet aldrig var man har honom! Ändrar ställning som folk byter kläder IceCandy - Ganska tuff. Lite kickers över henne berit - Skämtare beat - Är inne på tecno ^MeTaNoLiC^ - Hårdrockare Arman - Smart kille vars dröm är att bli webb disigner guardian - Ordentlig. Vill gärna bli polis fast går inte det duger Falk! GTaJäGaReN - Lever i en ständig väntan på nästa GTA chiligr - Tar det alltid lungt Valle-Ball - Sprallig ung kille emo - Ung som 17 kattälskaren - En pojke som älskar sin lilla katt! felshoe - Jätte stolt över sin flickvän som han verkligen älskar. Han vill leva med henne fär resten av sitt liv oldsmobile - Gammla veteranbilar är han melodi Grötmannen - bor på landet och gillar att ta långa skogspromenader själv, filosofera och lyssna på fågelkvitter Zack - Kniv. SpokPlumpen - Kalle anka is the shit Master_sage - JRR Tolkien fantast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Weener - Ganska nervös och orlig person Det är helt tvärt om ioförsig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag är lugn och tillbaka dragen? Stämmer nog inte så värst bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Cortez - galen onödig 2pac nörd Grim - onödig "skutvapen" nörd som jag ej gillar pottzork o hemulen - ägzor på forumet frenzy - oxo ägzor Som en av mina sommarjobbmedarbetare skulle sagt: "Du är onödig!" Och jag lägger till: "Du är slöseri med hjärna! Du är slöseri med fötter! Du är slöseri med kropp!" @Sikorka: Hur visste du? Fullträff! Booyeah! Redigerad 23 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Alpha: Jag Tänker på en Alfa Romeo som vars ägare bodde här för ett tag sen, jag tyckte att den var rågrym. Weener: Jag Tänker på skinkorna dom åt i Cow & Chicken Elander: Elastisk Korven: Körv Sikorka: Såkorkad (om ni fattar) Redigerad 23 juli, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 .änns fett stabilt att jag inte är med på nåns lista KalleR - Halv vuxen snubbe med bakåtslickat hår och högklackat.... Hultenius - Dagis? Stellhell - hårdrocksband Jocken - Jokk bärdryck A.A - Americas Army Arvid - Nån rosa snubbe i randig tröjja (gärna blå), keps med en sån liten plastpropeller, och militärboots. Weener - korv Cortez - Knarklangare med gott självförtroende och 2pac prylar. SAAB - Besserwisser Sofie - Volvoraggare med eddie meduza´s stämma strömmandes ur dom gamla Volvo-sound högtalarna i epan. Även mkt insatt i Sex. ^Metanolic^ - Limobörnare med trasig gräsklippare. P-C : Liten mobbad unge med mkt tjocka glasögon och rakat huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) emo - Ung som 17 Det fula är att jag är 17 Redigerad 23 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Säg någon om mig ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag då? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Säg någon om mig ffs! När jag ser ditt namn tänker jag på en liten muskellös grön snubbe med stora spettsiga hörntänder och fårskins väst samt en yxa i handen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Säg någon om mig ffs! Jag tänker dig som en elakt skrattande pumpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Säg någon om mig ffs! Tänker på spiderman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Jag då? :'( Nån skrev ju om dig, han tänkte på giftig gas när han såg ditt namn. Själv tänker jag på nåt klumpigt djur... vart fick jag det ifrån? Eller vänta... jag tänker på Musses hund Pluto också. Redigerad 23 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 tommy killer - ÄLSKAR filmen Scarface Hur visste du det. Fan du måste vara synsk!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Nån skrev ju om dig, han tänkte på giftig gas när han såg ditt namn. Själv tänker jag på nåt klumpigt djur... vart fick jag det ifrån? Eller vänta... jag tänker på Musses hund Pluto också. Haha. Måste missat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Säg någon om mig ffs! Tänker på denna: Vet dock inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag då? :'( När jag hör ditt namn så tänker jag på Monty Python... Fråga inte varför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Tänker på denna: Vet dock inte varför Måste vara för att det är Green Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag vet att du inte är en tjej, men jag tänker dig som en tjej, du tänker mig som efterbliven, jag tänker dig som tjej, dels för din avatar me nått pokémon helvete, o ditt namn. Mmm mıtt namn kan jag forsta... Har funderat pa o byta, men det skulle kannas skumt... Min avatar e mer en satır... men nu har jag bytt bara for det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Meh... grundar det på kommentaren han gjorde på Opium.se, där han sa att han gillade det. Så helt out of the blue är det inte. Sen när tar man inlägg på Opium på allvar? Läste du mitt inlägg i Oskuld-tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts