leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Om du läser ett namn här på forumet, t.ex StellHell, vad tänker du på då? Så nu är det bara att rabbla namn, och säga vad just DU tänker på när du hör/läser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 När jag hör Leftbehind tänker jag på efterbliven, eftersom det är det det betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ingenting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 När jag hör Leftbehind tänker jag på efterbliven, eftersom det är det det betyder. Jag vet dock inget ord som är "leftbehind", har förövrigt tagit det från en låt, som slipknot skrivit, har väll sagt det 4-5 gånger nu. Efterbliven är väll retarded vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 BroDD: Aha, han som hatar mig utan anledning. okka: Filosof GTA3_FREAK: Tystlåten gangster Crice: En gangster som gillar cubanska cigarrer Ceone: Kines StellHell: Killen som tycker han är bäst( ) KalleR: Snubbe som dansar i sitt rum till techno varje dag osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Leftbehind: bas skribb: En rödhårig kille som sitter och lyssnar på black metal i sitt rum hela dagarna. Topp3: Metallica , Jaymz. Cortez: Hiphop Kariya: Freddy kreuger. Okka: Filosof somsagt. Återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 .kalleR: En kille som sitter framför en 19" tft o dricker kaffe, samt har han jämt stökigt i köket. Frenzy: en liten kille The dude: OEviL (stava ditt gamla nick ) En kille som blev sur på mig när jag påpekade att han hade fräknar Topp3: Lång lugg, blå tröjja. GTA3_FREAK: en spammer som håller sin plats i dom som har spammat mest posts Okka: musikkillen? m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 BroDD: Aha, han som hatar mig utan anledning. hatar ja dig? nej... halvt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) A.A - ordningssamt forum Leftbehind - dålig smak vad gäller tjejer (you know what i meen) Grim(back - Ett vapen freak. kaboom - en tidningspojke Marklund - stuntare Tackleberry - projectledare cortez - 2pac Hemulen - fyllo i ett tåg azore - en volvo s80 darkjak - gtaswe edit om jag kommer på fler. Redigerad 22 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Okka: Synth-musik, vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Crice: En gangster som gillar cubanska cigarrer Varför har alla en så skev bild av mig? Mrrm... Tänker på samma sak som Cortez när jag ser okkas namn. En trevlig liten pacifist-filosof som antagligen kommer bli regissör i framtiden och vara med i tandkrämsreklamer. Låt inte kommersialismen ta dig! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Goud_gta=efterbliven gouda ost som smakar gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) StellHell-En Öl Drickande Raggare! Redigerad 22 juli, 2005 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 StellHell-En Öl Drickande Raggare! Bingo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 StellHell-En Öl Drickande Raggare! Snarare ett fyllo som gillar att tafsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Goud_gta=efterbliven gouda ost som smakar gta. Har sökt men det finns tyvärr ingen som heter så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Cortez: 2pac Frenzy: [insert bandnamn here]-topicen. Pottzork: Sjuk tönt. Hemulen: Tunnelbane-kåt. Skribb: Besserwiesser....lite iaf. Grim(BACK): hentai P-C: Serier. *ÄDIT* MetoC7: Efterbliven 7-åring som kommer att förlora oskulden som 67-åring (när han har mognat.) Redigerad 22 juli, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Frenzy = St. Anger - Metallica Xstreem = Oggi-smajlisen thotim = hans himla profilbild stellhell = den där signaturen med en soldat typ Cortez = hans jul-avatar Grim = vapen Metoc7 = hans gamla avtar med nån pokemon pottzork = papperspåse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Stellhell: Tonåring som lever livet genom att sitta i en hamock och dricka öl. Arvid: 20-åring som sitter i sin 1:a i centrala Stockholm. KalleR: Party-pöjk som festar loss varje fredag och blir arg utan anledning. Funnylin: Pojkar med finnar som dricker active nouveau samtidigt som han kollar på family guy. Cortez: En kille som står för vad han säger och har vunnit min respekt. Skribb: Svarthårog kille som skär sig i armen med kniv på hälgerna. Angående Hultenius tycker tänker jag på en grek. "Åhh, du store Hultenius!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 BroDD: Aha, han som hatar mig utan anledning. Han som blir sur på ALLA med dåligt argument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts