heat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hl2 hitman:blood money och quake4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ska också köpa kommande expansion av battlefield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Tony hawk's American Wasteland. Som ni kanske vet är THPS/THUG/THAW ( ) en av mina favorit serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ska skaffa någotn gängspel också, även PES 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Verkligen NHL 2006 nu när Sidney Crosby är så gott som klar för mitt favoritlag Pittsburgh Penguins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vettefan man det blir väl en del eftersom man ska skaffa nytt graffekort mm. Hitman : Blood Money verkar tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Shadow of the Colossus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 När PS3 kommer ut ska jag utahn tvekan köpa Killzone 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Warhawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Kanske något PSP spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 The Movies/CIV4/B&W2 någon utav dem kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Age of Empires 3 (been patiently waiting) och Pro Evolution Soccer 5 (finns det nåt spel som håller längre ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 The Movies/CIV4/B&W2 någon utav dem kanske Visst ja ! The movies! När kommer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 24 Oktober har jag förg mig, i oktober iaf Btw, AOE3 ska jag skaffa, hoppas att det kommer bli lika trevligt som AOE var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ska också köpa kommande expansion av battlefield 2 Ska nog också köpa när jag ser er expansion packet till bf2 och AOE 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Need for speed; Most Wanted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 PSP och metal gear solid acid good of war Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag kommer satsa hundra procent på psp. jag har redan en men kommer att köpa,tillbehör,spel och memorysticks osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Edit: Radiuz spelet heter "Battlefield 2: Modern Combat" http://www.webhallen.com/prod.php?id=29286 Då blir det väl till att köpa det då. Vet inte riktigt vad jag ska köpa annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 NFS : Moost Hunted ScarFace : The world is Your's ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts