Scotty Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 jag tror jag blir lite trött på den här topicen, Inte kan man bli trött på vicecity. Sen när nästa GTA spel kommer blir föståss gta vc tråkigare men kommer alltid att vara ett bra spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Jag har inte kört Vice City sen innan jullovet... så man kan väl säga att jag har tröttnat. Jag kan bara hålla med Foka, GTA3 känns mycket bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Man tröttnar på re om man leker hela tiden (som ni kanske gör) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 man har tröttnat för att man spelat gta3 så mycket innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts