pocket_brother Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 har du trötnat på gta vc för det har jag det var för lätt och för likt gta3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Har du inte den gamla herdeliga gta känslan i blodet??? Man tröttnar alldrig på Ett Grand Theft Auto spel Gör man då så är man ingen äkta...öhh..biltjuv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 (redigerad) Har du inte den gamla herdeliga gta känslan i blodet??? Man tröttnar alldrig på Ett Grand Theft Auto spel Gör man då så är man ingen äkta...öhh..biltjuv Öhh... äru inte klok!! "biltjuv" såklart de ska va GTA Spelare!! Eller kanske gtajägare skulle passa? Redigerad 9 januari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 har du trötnat på gta vc för det har jag det var för lätt och för likt gta3! haha man tröttar aldrig på VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Haha, jag fick en annan feeling när jag körde med ett annat skinn. Fusk alltså. Var lite kul. Så nej, inte tröttnat än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 kan man tröttna på denna splatter-action-komedi som varierar sig hela tiden..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 har du trötnat på gta vc för det har jag det var för lätt och för likt gta3! hur fan kan du tycka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 hur fan kan du tycka det? ja håller me... hur i HELVETE kan du tycka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Hittar inga större likheter med #3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 gta 3 var roligare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Foka Posted on Jan 12 2003, 01:50 -------------------------------------------------------------------------------- gta 3 var roligare? Tycker du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 hehe, jag kommer nog inte tröttna på VC förrän om kanske ett år, när nästa gta troligtvis kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Man kan inte tröttna på VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Jag kan =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 DawnLord: Jo, jag tycker nog att gta 3 var lite roligare. Okej, VC har ju hayman stadium. Men alltså, jag vet inte... bara en känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 hade du spelat vc före 3:an hade du nog tyckt att vc var roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 jag säger bara...stackas den som trööttnar på vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Nej men gta 3 känns lite mer välgjort och seriöst. Humorn rann över något och blev ett fjant spel, tyvärr. Man kunde ha gjort vc mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gutis Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 har du trötnat på gta vc för det har jag det var för lätt och för likt gta3! Det är sant man tröttnar alldeles för fort på vice city. Tacka vet jag Final Fantasy X!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 jag har tröttnat lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts