skribb Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Maxthon för det använder inte Gecko (trögaste motorn någonsin) men det har tabs, många inställningar och en stor fanbase vilket innebär ett stort utbud plugins och skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag gillar det där med mus rörelserna i maxthon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Kör med FireFox.. och är mycket nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Använder både Firefox och Internet explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Fajerfåcks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Mozilla Firefox sedan 0.6 (då det hette Firebird). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det finns också Avant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 .har bara testat Explorer, Netscape o Firefox.. tänker inte använda nått annat än Firefox i framtiden då det (nästan) uppfyller mina krav... Explorer och Netscape är helt värdelösa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Har använt IE i fyra år och har nu använt Mozilla Firefox i ett halvår, mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Varför ha en massa olika program för webbläsare, e-post, rss-feed osv när man kan ha Opera? Dessutom är Opera jävligt smart och visar felaktig kod rätt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Opera for the win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Varför ha en massa olika program för webbläsare, e-post, rss-feed osv när man kan ha Opera? Dessutom är Opera jävligt smart och visar felaktig kod rätt ändå. .varför ha ett separat program för mail när man kan sköta mailen direkt på weben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Alltid använt IE, kanske testar FF, orka nåt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 IE, har inga som helst problem samt att det uppfyller mina (troligen minimala) krav. Firefox var bara jobbigt och hackigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 IE... duger väll... inte märkt nåt dåligt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) .varför ha ett separat program för mail när man kan sköta mailen direkt på weben? För det är inte alltid man kan kolla POP3-post på webben osv =o Redigerad 24 juli, 2005 av EmasXP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Varför ha en massa olika program för webbläsare, e-post, rss-feed osv när man kan ha Opera? Dessutom är Opera jävligt smart och visar felaktig kod rätt ändå. När jag surfar vill jag inte kolla min epost eller chatta, jag vill surfa och inte ha en massa annat skit som ligger i bakgrunden och drar minne. Dessutom har program-paket en tendens att innehålla flera medelmåttiga program, till skillnad från program som är koncentrerade på just en uppgift. Edit: Går att jämföra med en godispåse som Gott och blandat, de få personer som gillar allt i påsen är det ju bra för, men de som bara gillar ett fåtal, varför inte köpa dem för sig i enskilda påsar? Redigerad 24 juli, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Opera har iofs fått awards för sin e-postklient. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts