Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vilka vet du om, vilken använder du, varför vad e sämre med dem andra osv. säg vad ni tycker. Själv Använder jag firefox, har provat IE och opera åxå men IE tycker jag inte om för att man ej kan ha "flikar" och att det e fult. Opera gillar jag ej för att det va så rörigt. Finns det fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Har bara användt IE och den tycker jag är bra. Duger till mig men sen tror jag säkert att Firefox också är bra. Annars vet jag bara om de som du sa. Redigerad 22 juli, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Har bara användt IE och den tycker jag är bra. Duger till mig men sen tror jag säkert att Firefox också är bra. Annars vet jag bara om de som du sa. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Netscape finns också. Själv så använder man firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Har alltid användt IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Firefox här =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 IE. Fungerar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hade IE förut, böt till Firefox. Bättre enligt mig, mycket pga flikarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Firefox!! Firefox!! Firefox!! Firefox!! Firefox!! Firefox!! Firefox!! http://img312.imageshack.us/img312/4400/welcomefirefox6hy.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Firefox!! Firefox!! Firefox!! Firefox!! Firefox!! Firefox!! Firefox!! http://img312.imageshack.us/img312/4400/welcomefirefox6hy.png W0RD Firefox 4-life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Använder Maxthon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Använder IE Och MSN Explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Använder Maxthon. Aldrig hört förr...ska kolla den nu edit:testat nu och jag säger bara till er som gillar IE detta måste testas för det e som IE med "flikar" Redigerad 22 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 IE och Firefox, för det mesta IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Fajerfåks är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Stolt Opera-användare här ne usch för IE innehåller bara massa säkerhets-hål o skit, plus att den inte har några flikar. Opera har flikar, och IRC-Stöd och Torrent-stöd och en massa annat trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Det ska släppas en ny Netscape, har jag hört. Själv använder jag Safari när jag sitter vid min bästa dator. Den är den snabbaste webläsaren jag använt och ha massa smarta funktioner. Annars använder jag IE. Redigerad 22 juli, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Använder 90 % firefox och 10 % ibland IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts