H4xx0R Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 I många hus i gta sa så finns det tavlor på väggarna som föreställer en naken tjej. Jag undrar om det finns någon färdig mod som tar bort denna bild eller om man själv kan ta bort denna. Det är så att min lilla syrra ofta kollar på när jag speler och jag vill inte att hon ska få ses sådana saker/bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 I många hus i gta sa så finns det tavlor på väggarna som föreställer en naken tjej. Jag undrar om det finns någon färdig mod som tar bort denna bild eller om man själv kan ta bort denna. Det är så att min lilla syrra ofta kollar på när jag speler och jag vill inte att hon ska få ses sådana saker/bilder. Du får nog försöka modda bort dern själv. Men om du klarar det så säg till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det finns ingen mod tyvärr men prova så här men Den kan vara svår att hitta: gå in i GTA3.img med en img editor och sen försöker du hitta tavlan det finns flera av dem sen extraherar du texturen och ändrar det till något annat och sen lägger du in den tillbaks. det behövs img tool och txd workshop. vet inte om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det finns ingen mod tyvärr men prova så här men Den kan vara svår att hitta: gå in i GTA3.img med en img editor och sen försöker du hitta tavlan det finns flera av dem sen extraherar du texturen och ändrar det till något annat och sen lägger du in den tillbaks. det behövs img tool och txd workshop. vet inte om det funkar Varför smilies? Hatar dom! ONT: Tavlorna är väl inte farliga? Man kan ju knappt se att det är en människa på bilderna! Isåfall är det väl värre om hon får se dig råna en bil och sen slå ihjäl bilföraren med ett basebollträ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vinnecool: Tavlorna kanske inte liknar männskor med ditt grafikkort med det gör dom med mitt. Och nej det är inte lika farligt att råna en bil etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Varför smilies? Hatar dom! ONT: Tavlorna är väl inte farliga? Man kan ju knappt se att det är en människa på bilderna! Isåfall är det väl värre om hon får se dig råna en bil och sen slå ihjäl bilföraren med ett basebollträ? Ha.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Någon som e under 15 bör överhuvudtaget inte spela San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nehe och varför inte då då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nehe och varför inte då då Därför att om man har något litet fel i skallen som många under 15 har då e det ju inte så bra att förstora det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vinnecool: Tavlorna kanske inte liknar männskor med ditt grafikkort med det gör dom med mitt. Och nej det är inte lika farligt att råna en bil etc. Xbox.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nehe och varför inte då då För att lagen säger det btw jag har alldrig sett tavlor med nakna tjejjer? i vilket hus? screenie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 För att lagen säger det btw jag har alldrig sett tavlor med nakna tjejjer? i vilket hus? screenie? Candy Suxxx tavla den finns i vice-city också, den finns nästan i alla hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Candy Suxxx tavla den finns i vice-city också, den finns nästan i alla hus. Men å neuj vad hemskt bilden har ju så dlig pixel så att man knappt ser vad det e men sök på suxxx eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Din syster borde inte titta på när du spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Euhm...Naken bild? hon blir pådragen bakifrån, tjejen heter Candy Suxxx, och bilden kommer från gta vice city, har man klarat spelet så har man lite mer info om henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts