_lance_vance_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tja alla gtasajtare Under den senaste tiden har jag blivit lite ledsen, :'( Anledningen= jag fattar inte hur man använder Photoshop 7.0 Finns det något stor guide på svenska eller engelska om hur man använder det? Skulle vara bäst om det var på svenska men engelska går också bra Snälla hjälp mig , skulle vara kul om man skulle fatta hur man använder det! Stort tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ha ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ha ha! Så jävla onödigt! Ontopic: www.pixel2life.com är en bra sida med olika tutorials till photoshop. Det finns även nybörjar tutorials fast sidan är på engelska fast det är inte så svårt och förstå då det finns bilder till nästan alla. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det finns många sätt men det bästa är väll igentligen att gå kurser, vill man inte göra det så kan man söka hjälp på internet eller att skaffa en liten fin bok om Photoshop. Tyvärr kan jag inga sidor men du fick lite tips.. Man kan inte vara bäst från början, så kämpa på och lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det finns en fin bok att köpa på typ 1000 sidor, för 600 :- Den rekomenderar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det finns en fin bok att köpa på typ 1000 sidor, för 600 :- Den rekomenderar jag! De kan vara bra! Men vill du inte lägga pengar på en bok så funkar de även att kolla runt på webbsidor. Sök på "photoshop tutorials", på sånna sidor finns de massa övningar, oftast där de beskrivs steg för steg hur du ska göra för att t ex. göra en jordglob. Om du studerar sånna tutorials så kan du lära dig hur verktygen funkar och var de gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 DU kanske hittar något på http://webdesignskolan.se/, under " Photoshopskolan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tja alla gtasajtare Under den senaste tiden har jag blivit lite ledsen, :'( Anledningen= jag fattar inte hur man använder Photoshop 7.0 Finns det något stor guide på svenska eller engelska om hur man använder det? Skulle vara bäst om det var på svenska men engelska går också bra Snälla hjälp mig , skulle vara kul om man skulle fatta hur man använder det! Stort tack på förhand Det går inte att förklara bästa tipset e turituoals eller lära sig sj genom att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag har lärt mig mycket på Bra tutorials Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det bästa är ändå att lära sig grunderna själv. Sedan bli bättre med hjälp av böcker osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag har bara en snabb fråga: jag vill att man bild ska vara 64 x 64 px, hur kan jag kolla det och sen göra så det blir exakt 64 x 64 px? om det hjälper så har jag elements 3.0. har suttit och letat i 20 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag har bara en snabb fråga: jag vill att man bild ska vara 64 x 64 px, hur kan jag kolla det och sen göra så det blir exakt 64 x 64 px? om det hjälper så har jag elements 3.0. har suttit och letat i 20 min. Höger klicka på ramen till bilden, så kan du ställa in där jag har lärt mig allts sj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Höger klicka på ramen till bilden, så kan du ställa in där jag har lärt mig allts sj Oj! så enkelt va de. tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Oj! så enkelt va de. tack så mycket Np Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 . http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts